Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 95

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Windows 95

Ik ga voor een maand met verlof maar heb slechts 3 CF-kaartjes (1 GB,512MB,128MB).Verder heb ik een portable van Toshiba (Satellite 300 CDT)met een harde schijf van 2 GB.Nu is de sofware van de Canon Eos10D en mijn cardreader enkel compatibel met Windows 98 en later.Iemand enig idee hoe ik foto's op Windows 95 kan overzetten?

windows 95 ondersteunt geen USB
    "Away put your weapon, I mean you no harm"

Comment

Er zit wel een USB poort op mijn portable.Hoe is dat dan te rijmen?

Comment

Omdat je een ander OS kan installeren op je laptop misschien?

Wim
        Canon EOS 10D; 50E
        Canon EF 17-40L; EF 20-35 (te koop); EF 28-105; EF 50 1.8; EF 100 2.0; EF 200 2.8 L
        Tamron 28-200 LD IF

Comment

Originally posted by citreola
          Ik ga voor een maand met verlof maar heb slechts 3 CF-kaartjes (1 GB,512MB,128MB).Verder heb ik een portable van Toshiba (Satellite 300 CDT)met een harde schijf van 2 GB.Nu is de sofware van de Canon Eos10D en mijn cardreader enkel compatibel met Windows 98 en later.Iemand enig idee hoe ik foto's op Windows 95 kan overzetten?

Gebruik een PCMCIA adapter. Stop daar de CF kaart in en u stopt het in het PCMCIA slot van uw Toshiba en u kunt alles direct lezen. Voor 7,50 Euro heeft u zo'n adapter.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Windows95 OSR2 ondersteund wel usb dacht ik...

Comment

Zoals Otto beschrijft heb ik het ook gedaan tijdens vakanties....werkt perfect.

mvg,
              Z900
              Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Originally posted by w00ha
                vreselijk rudimentair ja.... dus ik betwijfel dat het de camera gaat herkennen....

Niemand die een xdrive verhuurt voor een maand ? dat zou misschien de beste oplossing zijn (2 gb hd is nu ook niet echt vreselijk veel, maar win98 osr/2 lijkt me de beste oplossing, want ik weet niet of win95 die pcmcia kaarten als hd ziet....)
                To make your dreams come true, wake up

Comment

citreola,

ik denk dat je inderdaad best een X-drive of zoiets koopt. Je bezit zelf al bijna 2GB aan CF en een volledige maand meet verlof, ik weet wat dan kan geven in volume ... dus zelfs al zou je je foto's kunnen downloaden op je PC, dan zul je daar mi niet zo ver mee geraken ...

tijd voor een upgrade zou ik zeggen ...

mvg,
                  Giant Pat
                  Do or Do Not - There is no try ...
                  www.giantpat.be

Comment

.... want ik weet niet of win95 die pcmcia kaarten als hd ziet....)

Werkt perfekt op win95, geen software nodig gewoon inpluggen
                    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

Comment

Originally posted by jdm
                      Originally posted by w00ha
                      vreselijk rudimentair ja.... dus ik betwijfel dat het de camera gaat herkennen....

Niemand die een xdrive verhuurt voor een maand ? dat zou misschien de beste oplossing zijn (2 gb hd is nu ook niet echt vreselijk veel, maar win98 osr/2 lijkt me de beste oplossing, want ik weet niet of win95 die pcmcia kaarten als hd ziet....)

Voor 25,- Euro kun je 28 dagen een Archos 20GB huren.

Kun je alle beelden van CompactFlash kaartjes en SmartMedia kaartjes bewaren. Geldige belgische ID kaart + geldige kredietkaart van een belgische bank. Ik heb er continue een paar beschikbaar. Natuurlijk niet met z'n allen tegelijk komen,

Comment

Hallo Otto,
                        Verkoop je ook reeds de laatste Archos players/recorders ?
                        Ik dacht Archos AV340 Video Recorder. Onlangs hier een link op BD gezien. Wat zou zulks kosten ? Vermits we het zelf vragen mag je hier toch wel een prijs bij zetten, niet ?

Comment

Originally posted by CAN10NE
                          Hallo Otto,
                          Verkoop je ook reeds de laatste Archos players/recorders ?
                          Ik dacht Archos AV340 Video Recorder. Onlangs hier een link op BD gezien. Wat zou zulks kosten ? Vermits we het zelf vragen mag je hier toch wel een prijs bij zetten, niet ?
                          Nee, die verkopen we niet. Going prijs ligt tuusen 698,- tot 750.- Euro.

Comment

En 14 dagen?? 12,50€??
                            Ik vertrek namelijk woensdag.

Oliver.

Comment

Originally posted by Oliver

En 14 dagen?? 12,50€??
                              Ik vertrek namelijk woensdag.

Oliver.
                              Kom, kom Olivier, 25 Euro is spotgoedkoop.

Comment

Working...
                              X