Ik ga voor een maand met verlof maar heb slechts 3 CF-kaartjes (1 GB,512MB,128MB).Verder heb ik een portable van Toshiba (Satellite 300 CDT)met een harde schijf van 2 GB.Nu is de sofware van de Canon Eos10D en mijn cardreader enkel compatibel met Windows 98 en later.Iemand enig idee hoe ik foto's op Windows 95 kan overzetten?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Windows 95
Collapse
X
-
-
Originally posted by citreola
Ik ga voor een maand met verlof maar heb slechts 3 CF-kaartjes (1 GB,512MB,128MB).Verder heb ik een portable van Toshiba (Satellite 300 CDT)met een harde schijf van 2 GB.Nu is de sofware van de Canon Eos10D en mijn cardreader enkel compatibel met Windows 98 en later.Iemand enig idee hoe ik foto's op Windows 95 kan overzetten?
Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Comment
-
-
Originally posted by w00ha
Windows95 OSR2 ondersteund wel usb dacht ik...
Niemand die een xdrive verhuurt voor een maand ? dat zou misschien de beste oplossing zijn(2 gb hd is nu ook niet echt vreselijk veel, maar win98 osr/2 lijkt me de beste oplossing, want ik weet niet of win95 die pcmcia kaarten als hd ziet....)
To make your dreams come true, wake up
Comment
-
citreola,
ik denk dat je inderdaad best een X-drive of zoiets koopt. Je bezit zelf al bijna 2GB aan CF en een volledige maand meet verlof, ik weet wat dan kan geven in volume ... dus zelfs al zou je je foto's kunnen downloaden op je PC, dan zul je daar mi niet zo ver mee geraken ...
tijd voor een upgrade zou ik zeggen ...
mvg,
Giant PatDo or Do Not - There is no try ...
www.giantpat.be
Comment
-
Originally posted by jdm
Originally posted by w00ha
Windows95 OSR2 ondersteund wel usb dacht ik...
Niemand die een xdrive verhuurt voor een maand ? dat zou misschien de beste oplossing zijn(2 gb hd is nu ook niet echt vreselijk veel, maar win98 osr/2 lijkt me de beste oplossing, want ik weet niet of win95 die pcmcia kaarten als hd ziet....)
Kun je alle beelden van CompactFlash kaartjes en SmartMedia kaartjes bewaren. Geldige belgische ID kaart + geldige kredietkaart van een belgische bank. Ik heb er continue een paar beschikbaar. Natuurlijk niet met z'n allen tegelijk komen,
Comment
-
-
Hallo Otto,
Verkoop je ook reeds de laatste Archos players/recorders ?
Ik dacht Archos AV340 Video Recorder. Onlangs hier een link op BD gezien. Wat zou zulks kosten ? Vermits we het zelf vragen mag je hier toch wel een prijs bij zetten, niet ?
Comment
-
Originally posted by CAN10NE
Hallo Otto,
Verkoop je ook reeds de laatste Archos players/recorders ?
Ik dacht Archos AV340 Video Recorder. Onlangs hier een link op BD gezien. Wat zou zulks kosten ? Vermits we het zelf vragen mag je hier toch wel een prijs bij zetten, niet ?
Comment
Comment