Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem Nikon Coolpix L 18

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Probleem Nikon Coolpix L 18

Mijn dochter heeft een Nikon Coolpix L18. Het is een kleine compact.

Wanneer ze een foto heeft gemaakt en ze hem op het schermpje bekijkt gebeurt het soms dat de foto verschijnt, dan verdwijnt en de melding komt (ik dacht)dit bestand bevat geen gegevens.
    Wanneer ze de foto's op de computer bekijkt in miniatuurweergave zijn de foto's in zijn geheel zichtbaar. Opent ze de foto echter dan is een gedeelte van de foto slechts zichtbaar. (BV. een gedeelte van de lucht is zichtbaar en de rest is zwart.)

Kaartje is reeds vervangen: Geen resultaat.
    Kaartlezer? Mijn foto's gaan ook allemaal door deze lezer en geen problemen.
    Ergens te weinig geheugen. Alleszins niet op de PC. Foto's van de S3 gaan er probleemloos door.

Iemand raad?

Re: Probleem Nikon Coolpix L 18

Mijn eerste idee was ook: wellicht het geheugenkaartje, maar je zegt dat je dat al vervangen hebt. Heb je de kaart in de camera geformatteerd? Dat zou standaardpraktijk moeten zijn, eerder dan "foto's wissen" of formatteren via PC.
    Misschien eens je toestel laten zien aan een ervaren persoon? Misschien is er zelfs een BD-er bij jou in de buurt? (maar je vermeldt je adres niet in je profiel).
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Working...
    X