Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik hou wel degelijk rekening met de lenzen hoor, daarom ook dat ik er naar vraag
Maar zoals ik al zei heb ik niet de financiële ruimte om lenzen van 500€ ineens te gaan kopen. Ik moet dus uitkijken naar een merk dat degelijke budget lenzen aanbied, en dat zowel voor macro als zoomlenzen etc. Omdat ik toch hier en daar las dat overschakelen op 55mm lastig is, ben ik dan ook aan het uitkijken naar eventuele lenzen die verder gaan (bv 70, 105...). Probleem is alleen dat ik hier niet genoeg in thuis ben om idd een oordeel te vellen over welk merk aan deze voorwaarden voldoet, en welke lenzen ik dan best kan nemen :-).
Hoe dan ook bedankt voor je antwoord
Een EF17-85 IS ?
Een mooi bereik, je zal je tele bij een citytrip zelden nodig hebben
Geen perfecte lens maar tweedehands niet duur omdat ze soms ook als kitlens worden meegeleverd
Meer Mpix? Spotmeting misschien? Ietsje sneller? 9 focuspunten ipv 7? Groter LCD scherm? D'er zullen misschien meer voordelen zijn, die ik ook niet opmerk.
Ondanks de ogenschijnlijk weinig verschillen, denk ik toch ook dat de 450D de betere van de twee is. Met die lenzencombinatie ga je ook vlot aan de slag kunnen! Good luck!
Heb hem daarnet gaan halen, ligt voor mij echt goed in de hand en ben er dus erg tevreden mee. Nu nog de uitdaging aangaan van alle mogelijkheden van een DSLR te leren benutten :-). Zijn er trouwens sites waar je gratis je foto's makkelijk kan uploaden? Alvast bedankt voor de hulp allen :-).
ik heb 650€ betaalt, met tas, 2GB geheugenkaart, afstandsbediening en een boek van de 450D bij. Tweedehands, maar slechts een maand oud en dus nog bijna 2j garantie .
Ik ben er al de hele avond mee bezig, en hoewel het me in het begin erg afschrikte, is de handleiding erg duidelijk, voelt alles vrij intuïtief aan en ik heb zo het gevoel dat ik er nog veel plezier aan ga beleven. Mijn vriendin zegt al dat ik er ineens een maîtresse bijheb
ik heb 650€ betaalt, met tas, 2GB geheugenkaart, afstandsbediening en een boek van de 450D bij. Tweedehands, maar slechts een maand oud en dus nog bijna 2j garantie .
Ik ben er al de hele avond mee bezig, en hoewel het me in het begin erg afschrikte, is de handleiding erg duidelijk, voelt alles vrij intuïtief aan en ik heb zo het gevoel dat ik er nog veel plezier aan ga beleven. Mijn vriendin zegt al dat ik er ineens een maîtresse bijheb
BOFKONT, daar heb je een koopje gedaan zeg.
En je vriendin zou weleens gelijk kunnen hebben
Heb hem daarnet gaan halen, ligt voor mij echt goed in de hand en ben er dus erg tevreden mee. Nu nog de uitdaging aangaan van alle mogelijkheden van een DSLR te leren benutten :-). Zijn er trouwens sites waar je gratis je foto's makkelijk kan uploaden? Alvast bedankt voor de hulp allen :-)
Euh, Telenet, Whoopy, ImageShack................. die zijn gratis. Euh, t'is Woophy
Dan zijn er nog betalende ook.
Da's inderdaad wel een koopje; super.
I don't have a drinking problem except when I can't have a drink.
Comment