Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toestel meenemen naar buitenland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Toestel meenemen naar buitenland

Ik vertrek binnenkort naar Thailand maar ben aan het twijfelen of ik m'n camera wel zou meedoen. Het gaat om een Nikon D90 (met objectieven: 50mm 1.8, 16-85mm en 70-300mm). Is dit toestel wel geschikt om in een tropische (vochtige) omgeving te gebruiken?

Re: Toestel meenemen naar buitenland

Men verkoopt en nog sterker de D90 ook in Zuid-Oost Azie.......
    [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

Comment

.."gebruikt".... zie vorige reactie
      [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

Comment

idd... made in thailand... maar ik heb al verhalen gehoord van mensen die last hadden met hun camera door de airconditioning (of het temperatuurverschil), maar dit ging om niet-nikon gebruikers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buster Bekijk bericht
          Men verkoopt en nog sterker de D90 ook in Zuid-Oost Azie.......
          kijk eens onderop de camera waar die gemaakt wordt.....
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Je D90 gaat zonder problemen werken in Thailand hoor. het zou zonde zijn om hem thuis te laten.

Comment

meenemen is dus de boodschap! bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyerb Bekijk bericht
                Ik vertrek binnenkort naar Thailand maar ben aan het twijfelen of ik m'n camera wel zou meedoen. Het gaat om een Nikon D90 (met objectieven: 50mm 1.8, 16-85mm en 70-300mm). Is dit toestel wel geschikt om in een tropische (vochtige) omgeving te gebruiken?
                moest het nu een Canon zijn.... maar met nikon zou ik niet twijfelen... mee nemen!!
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Wij hadden veel last van condens tijdens onze reis naar Mexico.
                  Als je s'morgens uit de kamer stapt kan je het eerste uur geen foto's nemen.
                  Je kan dit natuurlijk oplossen door de airco uit te zetten op de kamer

mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                    Wij hadden veel last van condens tijdens onze reis naar Mexico.
                    Als je s'morgens uit de kamer stapt kan je het eerste uur geen foto's nemen.
                    Je kan dit natuurlijk oplossen door de airco uit te zetten op de kamer

mir
                    dan zal je wel in een airco omgeving vertoefd hebben... Ik kom net van mexico vorige week, en heb nooit geen enkel probleem gehad met m'n Nikon...
                    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                      dan zal je wel in een airco omgeving vertoefd hebben... Ik kom net van mexico vorige week, en heb nooit geen enkel probleem gehad met m'n Nikon...
                      Maar je lens had wel een mondmasker voor zeker.........

btw: d_oracle prachtige foto's op je site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petronix Bekijk bericht
                        Maar je lens had wel een mondmasker voor zeker.........
                        haha neen... 't was wel grappig! mexicanen in de auto met de vensters gesloten.. en dan nog een masker op!! door wie dachten ze besmet te zullen worden? door zichzelf?

Comment

Working...
                        X