Ik vertrek binnenkort naar Thailand maar ben aan het twijfelen of ik m'n camera wel zou meedoen. Het gaat om een Nikon D90 (met objectieven: 50mm 1.8, 16-85mm en 70-300mm). Is dit toestel wel geschikt om in een tropische (vochtige) omgeving te gebruiken?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Toestel meenemen naar buitenland
Collapse
X
-
-
Re: Toestel meenemen naar buitenland
Oorspronkelijk geplaatst door Buster Bekijk berichtMen verkoopt en nog sterker de D90 ook in Zuid-Oost Azie.......Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyerb Bekijk berichtIk vertrek binnenkort naar Thailand maar ben aan het twijfelen of ik m'n camera wel zou meedoen. Het gaat om een Nikon D90 (met objectieven: 50mm 1.8, 16-85mm en 70-300mm). Is dit toestel wel geschikt om in een tropische (vochtige) omgeving te gebruiken?some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Wij hadden veel last van condens tijdens onze reis naar Mexico.
Als je s'morgens uit de kamer stapt kan je het eerste uur geen foto's nemen.
Je kan dit natuurlijk oplossen door de airco uit te zetten op de kamer
mirDe opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk berichtWij hadden veel last van condens tijdens onze reis naar Mexico.
Als je s'morgens uit de kamer stapt kan je het eerste uur geen foto's nemen.
Je kan dit natuurlijk oplossen door de airco uit te zetten op de kamer
mirsome pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk berichtdan zal je wel in een airco omgeving vertoefd hebben... Ik kom net van mexico vorige week, en heb nooit geen enkel probleem gehad met m'n Nikon...
btw: d_oracle prachtige foto's op je site
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petronix Bekijk berichtMaar je lens had wel een mondmasker voor zeker.........some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Comment
Comment