Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor zover ik weet is er geen winkel met prijzen à la Konijn, Grobet of Rubens in de streek.
Over de service kan ik enkel zeggen dat zowel in Verstraeten als Foto Robert ze vriendelijk zijn. De fotoafdrukken van Robert vind ik iets beter (behalve hele lichte foto's).
Foto Robert en Verstraete zijn gekende zaken in Kortrijk met redelijk wat voorraad maar zeker geen prijskloppers. Ze behoren tot een groepering à la Action Shop en Selexion.
West-Vlaanderen kent geen grote speciaalzaken zoals Rubens, Studio..., enz.
D
Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600
Comment