Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon d60 kit of niet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nikon d60 kit of niet

dag allemaal...

helemaal nieuw hier maar zeer veel interesse .
    ik plan een nikon d60 te kopen maar twijfel tussen een kit met de 18-55 vr of de body alleen en op zoek te gaan naar objectief .
    Is de 18-55 vr een all-rounder of koop ik beter iets apart ?

bedankt voor alle tips

Re: nikon d60 kit of niet

Wat wil je vooral gaan fotograferen? De 18-55 VR heeft een beperkt bereik, 55 mm is echt niet veel . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

wat ik wil fotograferen...?

we bezoeken graag steden en gebouwen , maar evengoed eens een portret .
      Ik weet het nog niet echt .
      er schijnt een lens van nikon ( ong 150 euro ) te zijn die fotografie studenten moeten aanschaffen...

alvast bedankt voor je raad

Comment

Dan kan je met deze 18-55 VR goed beginnen, de rest kan dan later wel volgen.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

nu nog een goeie winkel vinden in kortrijk ...
          Liefst iemand met service en goede prijs

Comment

d6O heeft geen interne autofocus motor en gebruikt de motor van de lenzen ... op zich geen probleem, maar het heeft toch redelijk wat nadelen.

zo kan je bijvoorbeeld een aantal supergoede en betaalbare objectieven niet gebruiken tenzij je manueel gaat scherpstellen

wil je echt verdergaan met je fotografie, dan zou ik die D60 zeker niet aanraden. geef iets meer uit aan de body (D80 of D90) en je kan er die betaalbare opbjectieven wel op gebruiken.

of dit voor jou van belang is ... dat moet je natuurlijk zelf uitmaken ... maar ik zou er wel eens goed over nadenken

Greetz,
            TravelToy
            www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

De D60 met 18-55 vr objectief is zeker geen slechte keuze, het objectief is zeker niet slecht en voor het geld dat het meer kost als kitlens zou ik het zeker niet laten liggen.
              Een losse body + een los objectief kost al snel een pak meer.
              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Working...
              X