Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe lens voor Canon 400D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe lens voor Canon 400D

sorry, toch gevonden!!!

Het begint toch behoorlijk te kriebelen om hem aan te schaffen ... Al blijft het natuurlijk verschrikkelijk veel geld voor een amateurfotograaf ...

Comment

Hallo,

Ik ben nog wat aan 't zoeken geweest op 't internet ... Ondertussen ook nog wat prijzen aan 't vergelijken geweest ...

Nu blijkt dat deze lens in Amerika stukken goedkoper is! Over 7 weken komt er familie uit Amerika naar België! Nu ben ik eraan aan 't denken om aan hen te vragen de lens mee te brengen?

Iemand ervaring mee? En hoe zit dat dan met de Canon-garantie?

Alvast bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bibib Bekijk bericht
        Hallo,

Ik ben nog wat aan 't zoeken geweest op 't internet ... Ondertussen ook nog wat prijzen aan 't vergelijken geweest ...

Nu blijkt dat deze lens in Amerika stukken goedkoper is! Over 7 weken komt er familie uit Amerika naar België! Nu ben ik eraan aan 't denken om aan hen te vragen de lens mee te brengen?

Iemand ervaring mee? En hoe zit dat dan met de Canon-garantie?

Alvast bedankt!
        zorg dan best dat die persoon een compatibele body bij heeft, en de lens uit verpakking neemt (beter voorkomen dan...)

doos en aankoopbewijs stuur je maar per post achter.

Garantie is voor zover ik weet continentaal, dus daar kan je wel problemen mee hebben (correct me if i'm wrong!)
        Mijn foto's
        Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Hoi,

Heb ondertussen beslist dat het de Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM wordt. Nu vraag ik me nog af welke filter ik er best bij bestel ... Er is zoveel keuze dat ik even niet meer weet wat kiezen !!!

Comment

Hoi,

Heb ondertussen beslist dat het de Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM wordt. Nu vraag ik me nog af welke filter ik er best bij bestel ... Er is zoveel keuze dat ik even niet meer weet wat kiezen !!!
            Proficiat met de 70-200. Maar je kunt het beste de duurste UV Pro MRC filter bij kopen die je kunt betalen.
            Waar een wil is, is een weg
            ---------------------------------

Comment

En wat zijn dan juist de voordelen van zo'n dure filter?

Comment

En wat zijn dan juist de voordelen van zo'n dure filter?
                Betere coatings en minder last van reflecties. Dus betere kwaliteit eind beelden. En ook water afstotend.
                Een lens/kletting is zo zwak als de zwakste schakel. En bij zo'n duur objectief is dit vaak een erg goedkoop uv filtertje. Maar ik zou is een goede erbij kopen. En dus niet zomaar een filtertje die maar paar euro kost.
                Waar een wil is, is een weg
                ---------------------------------

Comment

Working...
                X