Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 1000D - Canon EOS 400D- Sony A200 - Pentax K-m

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EOS 1000D - Canon EOS 400D- Sony A200 - Pentax K-m

Als je live-view belangrijk vind ga je toch voor de sony a350
    Canon eos 30d & 40d;Canon ef 300mm f4 L IS USM
    Thijs Broekkamp| Website: www.wildnature.nl
    Weblog: http://www.thijsbroekkamp.blogspot.nl/

Comment

Als je live-view belangrijk vind ga je toch voor de sony a350
      of de Olympus E-420

Vandaag even langs geweest bij Bögemann in Genk en ik moet zeggen
      Ben er zéér goed geholpen, heb enkele toestellen kunnen vastnemen, testen en etc.

Mijn aankoop zal dan ook hoogstwaarschijnlijk daar plaats vinden! Misschien iets duurder als elders maar zij bieden dan weer de garantie om het toestel levenslang kosteloos te reinigen. (mooi meegenomen als je er zelf niets van kent).. ??

Intussen heb ik ook even kort kennis gemaakt met de Olympus E420 die in vgl met de Nikon en de Sony ook wel aan mijn behoefte of eisen voldoet.

+ Prijs gericht OK - geen hogere ISO dan 1600
      + Life view met autofocus

Wat denken jullie van de Olympus E420 - 14-42mm in vgl met de Nikon D60?

Mvg
      Sony α 200 - 18-70mm

Comment

Canon lenzen zijn het goedkoopste nieuw, dan de die van Nikon en dan pas Sony. Sony vind ik erg duur met lenzen. Dus zou ook is kijken wat andere lenzen kosten die je ooit zult willen hebben. Want nu kan een toestel wel goedkoper zijn. Maar als je straks 500 euro meer moet betalen in totaal voor die mooie primes die je aanschaft. Dan ben je als nog duurder uit.
        Waar een wil is, is een weg
        ---------------------------------

Comment

Voila! De keuze is gemaakt en het toestel is reeds gereserveerd

Daarnet even langs gelopen bij Bartok in Genk waar ik de vergelijking tussen de nikon, de olympus en de sony nog even heb aangehaald.

Heb dan uiteindelijk besloten voor de aankoop van de Sony A200 met kit 18-70mm.
          Waarom uiteindelijk de Sony?

- prijs gericht OK (de aankoop van een geheugenkaart, tas en etc. moet ook nog kunnen gebeuren)
          - AF in de body
          - Doorgaans betere reacties dan de Olympus

Morgen na school maak ik dus een kleine trip naar Fotokonijnenberg in Turnhout. Ik hoop echter wel wat professioneel advies te krijgen ivm de basis functies van het toestel, anders zou het de trip niet waard zijn.

Ik hoop dat ik er geen spijt van zal krijgen

Iedereen hier alvast bedankt voor alle hulp en informatie!

ps: Bij vandenborre spreken ze van prijsgarantie maar die komen ze helaas niet na! Foto konijnenberg staat gewoon te scherp met haar prijzen!
          Sony α 200 - 18-70mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Donny. Bekijk bericht
            ps: Bij vandenborre spreken ze van prijsgarantie maar die komen ze helaas niet na! Foto konijnenberg staat gewoon te scherp met haar prijzen!
            De prijsgarantie geldt enkel voor winkels in een straal van 20km van de Vanden Borre vestiging .
            about.me/stijnv

Comment

De prijsgarantie geldt enkel voor winkels in een straal van 20km van de Vanden Borre vestiging
              Mja, zij konden tot de bodemprijs van 350euro gaan. Zij mogen echter niet met verlies verkopen vandaar.. Konijn kan deze super prijzen hanteren gezien zij aan import doen!

Hoe dan ook.. mij (de consument) interesseert het niet hoe zij al dan niet aan hun spullen komen. Als zij van prijsgarantie spreken met de laagste prijs, moeten zij dat ook nakomen. Heb dat dan ook maar even laten vallen daar
              Sony α 200 - 18-70mm

Comment

Working...
              X