Beste forumleden,
Ik weet niet goed welke ik moet kiezen, heb deze week mijn 4 jaar oude 350D verkocht en wil me nu een nieuw toestel aanschaffen, ik was héél tevreden met dat toestel maar kreeg nu de kans om deze weg te doen aan een heel behoorlijke prijs.
Nu moet ik natuurlijk de keuze maken voor een nieuw toestel maar ben er nog niet uit. 50D of 5D mkII![Confused](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/confused_18x21.png)
Genre fotografie, infeite vanalles... macro, portret, actie, landschap enz....
Indien het zou helpen bij de keuze hieronder een lijstje van de lenzen en andere die ik de afgelopen jaren bij elkaar gespaard heb ;
- Canon EF 16-35 f 2,8 L
- Canon EF 17-40 f 4 L
- Canon EF 100 mm macro f 2,8
- Canon EF 180 mm macro f 3,5 L
- Canon EF 200 mm f 2,8 L
- Canon EF 70-200 f 2,8 L is
- Canon EF 50 mm f 1,4
- Canon extender 2x type II
- Peleng fisheye 8 mm
- Canon 580 EX II en 430 EX II
- Canon STE-2
In ieder geval al bedankt voor de reacties en de gegeven raad.
mvg
Siegfried
Ik weet niet goed welke ik moet kiezen, heb deze week mijn 4 jaar oude 350D verkocht en wil me nu een nieuw toestel aanschaffen, ik was héél tevreden met dat toestel maar kreeg nu de kans om deze weg te doen aan een heel behoorlijke prijs.
Nu moet ik natuurlijk de keuze maken voor een nieuw toestel maar ben er nog niet uit. 50D of 5D mkII
![Confused](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/confused_18x21.png)
Genre fotografie, infeite vanalles... macro, portret, actie, landschap enz....
Indien het zou helpen bij de keuze hieronder een lijstje van de lenzen en andere die ik de afgelopen jaren bij elkaar gespaard heb ;
- Canon EF 16-35 f 2,8 L
- Canon EF 17-40 f 4 L
- Canon EF 100 mm macro f 2,8
- Canon EF 180 mm macro f 3,5 L
- Canon EF 200 mm f 2,8 L
- Canon EF 70-200 f 2,8 L is
- Canon EF 50 mm f 1,4
- Canon extender 2x type II
- Peleng fisheye 8 mm
- Canon 580 EX II en 430 EX II
- Canon STE-2
In ieder geval al bedankt voor de reacties en de gegeven raad.
mvg
Siegfried
Comment