Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon Powershot S3 IS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon Powershot S3 IS

Hallo
    Ben nieuw hier en al een tijdje met fotografie bezig.

Mijn S3 IS is kapot, de lens verroert zich niet meer. De laatste tijd had ik al meer lawaai gehoord bij het starten en het uitschuiven van de lens. Wss de motor.
    Nu kan iemand mij vertellen wat de kosten eventueel zullen bedragen bij herstelling; stelt dat de motor kapot is en moet worden vervangen. De diagnosekosten bedragen al direct een 50 €. Heeft nog iemand weet van kapotte canon's?

Daar ik mijn toestel toch kwijt ben voor een kleine maand heb ik me direct een nieuwe gekocht. Verslaafd? Misschien ik kan niet zonder blijkbaar. Het is de SX10 IS geworden.
    Mijn eerste was de S1. Blijf bij de compact omdat die handig zijn om mee te nemen bij het wandelen fietsen, reizen enz...
    Nu is de SX 10 wel iets groter dan de S3. Hoop dat het een goed toestel is. Was wel tevreden van mijn S3 tot hij het opgaf.

bedankt bij voorbaat

Re: canon Powershot S3 IS

kosten zullen veel te hoog zijn voor een herstelling...

effe ETBASS bellen om een prijs te vragen maar ik vrees er voor...

Veel plezier met je nieuwe camera
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Comment

reparatiekosten lopen inderdaad zo hoog op dat je beter af bent met een nieuw toestel. Ik denk dat reparatie pas interessant wordt vanaf 450D of 40D, indien de camera niet TE oud is. verschiet niet van 50€ diagnose + 200€ reparatie (= bijna kost van een nieuw toestel!)

ik heb zo ooit prijs gevraagd voor een ipod die ik 250 betaald had en die net iets meer dan een jaar oud was: ongeveer 200€ + BTW of zoiets gewoon een nieuwe gekocht...

greetz,
      www.fotopie.be
      Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

Comment

Nog bedankt voor jullie reactie.

Dan zal het een toestel worden voor in de vitrine van een of andere verzamelaar.

Comment

Working...
        X