Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijkheden met Canon Ixus 70 ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mogelijkheden met Canon Ixus 70 ?

Hallo iedereen!

Reeds lange tijd ben ik een grote fan van fotografie, maar het budget houdt mij voorlopig tegen om een echt professioneel toestel aan te schaffen.

Daarom vroeg ik mij af of ik met mijn Canon digital Ixus 70 ook wat de professionele toer kan opgaan. Tot op heden maakte ik vooral foto's op de "auto"-modus dus eigenlijk zijn de resultaten niet speciaal.

Is er iemand die mij kan vertellen of het wel degelijk mogelijk is om echt knappe foto's te maken met dit toestel? Of is een beter toestel noodzakelijk?

Zoja, kunnen jullie mij evenwel een handige beginnerscursus online aanraden om hiermee aan de slag te gaan? Ik ben namelijk een leek in fotografie en de meeste cursussen online werken met reflexcamera's

Ik weet het, veel vragen op dit informatierijk forum, maar de zoekfunctie kon mij voorlopig niet echt vooruit helpen.

Alvast bedankt voor jullie hulp , ik blijf een stille genieter op dit forum!

vriendelijke groeten
    Stijn

Re: Mogelijkheden met Canon Ixus 70 ?

Met een volautomaat kan je in gunstige omstandigheden wel eens een professioneel plaatje maken.
    Maar in het algemeen mag je stellen dat een degelijk toestelletje daar niet geschikt voor is, het is daarvoor ook niet bedoeld.

Cursussen enzo weet ik niet , dat weten anderen beter.

Comment

Als het ook een boek mag zijn: http://dfonline.be/basiskennisv2.asp. Daarin komt ook (beperkt) aan bod hoe je automatische standen kan gebruiken om bepaalde effecten te verkrijgen die je niet manueel kan instellen. Dit boek is dus zeker niet louter op een spiegelreflex gericht .
      about.me/stijnv

Comment

Als je online iets zoekt, lijkt DIT me wel geschikt om mee te beginnen.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Working...
        X