Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bodygrip D60

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bodygrip D60

Een vriend van mij heeft een nikon D60 gekocht.
    Graag had hij nu een bodygrip gekocht voor zijn toestel.
    Ik heb op internet gekeken en vind nergens informatie waar ze de bodygrip verkopen en wat de kostprijs zal zijn.
    Kan iemand mij hiermee helpen?
    Canon 40d,efs 17-55, speedlite 430EX

Re: bodygrip D60

Et voilà:

A picture a day, keeps the doctor away.

Comment

Je kan je afvragen of een grip zonder bediening veel toevoegt, behalve stroom. Volgens mij ben je net zo goed met een extra accuutje.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ewok Bekijk bericht
        Thx voor de reactie. Wel spijtig dat het niet een grip is van nikon zelf.
        Zou deze bestaan van nikon zelf.
        Canon 40d,efs 17-55, speedlite 430EX

Comment

Nee, want er zitten geen contactjes in de camera voor de bediening. Let ook op dat de grip er één is met een vaste accu en als die leeg is moet je wel een volle accu en accudopje bij je hebben.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
            Nee, want er zitten geen contactjes in de camera voor de bediening. Let ook op dat de grip er één is met een vaste accu en als die leeg is moet je wel een volle accu en accudopje bij je hebben.
            In de camera zitten wel degelijk de contactjes klaar alleen een grip is er niet.
            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Working...
            X