Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een nieuwe... alles

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: een nieuwe... alles

Gezien de verscheidenheid aan fotografie en je droom om een dslr te hebben, lijkt het me van de zotte om 500 euro uit te geven aan een compact, tas en accu, terwijl je voor de prijs een goede instap dlsr hebt met een tas en 2 vrij behoorlijke lenzen.
    Er is zoals hier boven gezegd genoeg materiaal te koop dat nog in de garantie is en nauwelijks gebruikt, waarmee je nog zo'n 25-30% bespaart op de laagste winkelprijzen.

Anderzijds zie je goede bridge toestellen van 2 jaar terug voor 100 euro te koop staan en daar kan je ook mee beginnen.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

Comment

Re: een nieuwe... alles

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
      Gezien de verscheidenheid aan fotografie en je droom om een dslr te hebben, lijkt het me van de zotte om 500 euro uit te geven aan een compact, tas en accu, terwijl je voor de prijs een goede instap dlsr hebt met een tas en 2 vrij behoorlijke lenzen.
      Er is zoals hier boven gezegd genoeg materiaal te koop dat nog in de garantie is en nauwelijks gebruikt, waarmee je nog zo'n 25-30% bespaart op de laagste winkelprijzen.

Anderzijds zie je goede bridge toestellen van 2 jaar terug voor 100 euro te koop staan en daar kan je ook mee beginnen.

Denk dat dat niet slecht is.
      Ofwel koop je een 2dehandse bridge ofwel ineens een DSLR, als je al zo hebt nagedacht over fotografie gaat een compact of bridge je echt tegenvallen vrees ik.
      (zeker een compact)

mvg
      glenn
      Ps: wil je bv met Dof geen werken dan is er maar 1 oplossing en dat is DSLR, een hoofdreden wrm ik in den tijd overgestapt ben.
      Mijn site...
      vandaelefotografie.be
      * BD0916BE *

Comment

Working...
      X