Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verhuur Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verhuur Nikon

Hallo,

Kennen jullie winkels in Vlaams-Brabant/Brussel waar je bodies en lenzen kan huren (Nikon). Googlen levert niet echt veel resultaat op...

Re: Verhuur Nikon

Als eens de zoekfunctie van dit forum gebruikt.
    Ik dacht wel dat dit al meerdere keren aan bod gekomen is.
    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Fotokonijnenberg.be

Comment

@ Hubert : reeds gedaan maar dit heeft nog geen resultaat opgeleverd, toch niet binnen Vlaams-Brabant/Brussel.

Comment

Ik zit met hetzelfde probleem: ik wil een telezoom voor mijn Nikon huren (80-400, of evt 70-200 +1,7x convertor) voor één dag, maar het lijkt wel onbegonnen werk om een winkel te vinden die objectieven verhuurt in het centrum van ons landje.
          Ik weet wel dat je daarvoor bij Konijn terecht kan, maar die zitten in Turnhout en da's toch 2 uur rijden (h/t) om dat materiaal te gaan halen en nog eens 2 uur om het terug te brengen. Dat is vier uur minder om met dat glas te spelen, wat kan tellen als je maar één dag huurt!

Comment

tja, tis gek, maar in de wijde omgeving van brussel heb je geen winkel die aan het konijn kan tippen, noch kwa stock, noch kwa prijzen, noch kwa verhuur. soms wilde ik dat ik antwerpenaar was (maar dat gaat dan weer snel over )
            erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Working...
            X