Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Ixus 800IS gevallen : wat nu ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon Ixus 800IS gevallen : wat nu ?

Hallo,

Mijn 'klein' kodakske is gevallen :

Hij is nog net binnen garantie, maar ik vrees dat ze zoiets niet herstellen onder garantie.
    Hebben jullie een idee of ze dit nog kunnen herstellen, en of het wel de moeite is ?

Het frame staat open, en het derde stuk van de lens staat scheef :

gr, Tom.
    Canon 300D | Canon EF-S 18-55 | SIGMA 28-300 f3.5-6.3 | Speedlight 420EX
    Canon IXUS 800IS
    Lidnummer: BD0152BE |
    http://tomvandenberk.be

Re: Canon Ixus 800IS gevallen : wat nu ?

Oorspronkelijk geplaatst door sjarel Bekijk bericht
    Hallo,

Mijn 'klein' kodakske is gevallen :

Hij is nog net binnen garantie, maar ik vrees dat ze zoiets niet herstellen onder garantie.
    Hebben jullie een idee of ze dit nog kunnen herstellen, en of het wel de moeite is ?

Het frame staat open, en het derde stuk van de lens staat scheef :

gr, Tom.
    Hallo Tom;

De garantie geld enkel voor defecten niet voor beschadigingen door valpartijen enz...

Ik vrees dat ge beter uitkijkt naar een nieuw klein kodakje...want ik denk dat dit soort herstellingen gauw zullen oplopen tot meer dan 100 euro...

Mijn maat heeft hetzelfde voor gehad met zijn panasonic TZ5,laten vallen en lens beschadigt plus nog wat defecten.

Had navraag gedaan en het zou hem 170 euro gekost hebben...hij heeft wijselijk besloten een nieuwe aan te schaffen.

Ik zie dat je de IXUS-reeks gewoon bent,wel ik heb onlangs de IXUS 870 IS aangeschaft,ben er zeer tevreden van. En kost nieuw 255 euro...

Alvast succes

Dirk
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Ik vrees ook dat u gesjareld bent

Ik heb ook ooit mijn canon powershot A60 binnengestuurd tijdens de garatieperiode met hetzelfde fenomeen aan de lens (ook laten vallen) en wat in het midden gelaten wat ermee gebeurd was (voor de rest was er geen zichtbare schade) en die hebben ze toen wel in gatarntie hersteld, maar dat was geluk denk ik; en lang geleden...

Groeten
      Koen
      Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

Comment

neem eens contact op met rofa repair
        ROFA voor Reparatie. Reparatie van Digitale camera's: CANON SONY en PANASONIC.
        fotowebsite: www.edwinfoto.com
        Lara's website: http://www.houdevelt.com
        fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

Comment

Mijn 3 (nuja) kinderen hebben elk een point&shoot. Ik heb al 100x gezegd dat ze dat koordje om hun pols moeten doen, want het valt zo uit uw hand. En ja 1 heeft al prijs gehad idem dito gelijk jou camera.Hestelling was 30euro minder dan een nieuwe, dus de rekening was snel gemaakt.
          gr, eb

Comment

Working...
          X