Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fototas

    Hoi,
    Ik ben op zoek naar een fotorugtas. Is er iemand die me een merk kan aanbevelen of die opmerkingen hebben omtrend rugzakken. Ik ben van Brugge en hier in omgeving heb ik nog niets gevonden.

    Website: www.digitimm.be
    Camera: Nikon D700 - Bronica SQ-i 6x6
    De enige constante is de verandering.

  • #2
    Browse camera bags, backpacks, and rolling cases to protect and carry photographic and digital devices. Order now from the leader in camera protection.

    Makers of rugged camera bags, backpacks, and accessories since 1977.
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #3
      Hebben ze in Brugge gene Fnac? (ne grote, geen servicewinkeltje) daar hebben ze de Lowepro's (wel vrij prijzig) verder kun je eens een goede fotowinkel binnenlopen mischien?

      greetz
      My Flickr

      Comment


      • #4
        Hey Timmie... ik ben ook van Brugge, en heb m'n Lowepro Mini Trekker gevonden bij A.S. Adventure op de Maalsesteenweg.

        @DaVa: jammer genoeg geen grote Fnac, is feite maar best, zou daar veel te veel geld in spenderen

        TOM
        | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
        100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

        Comment


        • #5
          'k Geloof dat ze bij fotografie Tuytens ook zo'n tassen hebben. Ben d'er vorige week ne keer binnen geweest. Natuurlijk niet zo goedkoop maar ja...

          Greetz, Elo

          Comment


          • #6
            en dan hebben we nog De Mey... maar daar doen ze niet echt Lowepro. Allez enkel op bestelling.

            TOM
            | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
            100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

            Comment

            Working...
            X