Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herstelling aan cannon 400D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• herstelling aan cannon 400D

Hallo,

Ik heb een probleempje met de flitser van mijn canon.
    Als de flitser automatich geopend wordt door de camera blijft hij gelsoten.
    Je hoort het vergrendeling opengaan maar omdat de flitser ergens blokkeerd gaat hij niet open.
    Als je hem zelf open als de vergrendeling afgaat krijg je hem in werking.
    Ik heb mijn toestel onder garantie binnengebracht ,en heeft men mij gegarandeerd dat hij binnen de 3 a 4 weken hersteld zal worden.
    Na vier weken wachten en nog steeds niets gehoort te hebben neem ik contact op met de winkel waar hij binnen gebracht is en na nog enkele dagen wachten krijg ik bericht van de hestellingsdienst dat mijn toestel waterschade heeft gehad en dat de gerantie deze schade niet dekt , en er wordt mij een offerte gegeven voor de herstelling van 170 Euro !
    Ik heb om foto's gevraagd van de schade omdat ik mijn toetsel nooit rechtstreeks heb blootgesteld aan water en dus verast was van deze vastelling.
    Op de foto is de zien dat er een kleverige substansie vastzit op het veertje die de flitser automatisch opent.
    Hoe dit eraan gekomen is , is voor mij een raadsel.
    Maar het grootste probleem vindt ik het bedrag van 170 Euro voor het herstellen van dit probleem welke naar mijn mening nooit zulke kost kan geven ,en over dit bedrag kon niet onderhandeld worden volgens de winkel.
    Nu is mijn vraag of er iemand op oplossing weet voor mijn probleem ?
    Is er iemand die misschien een goed adres heeft voor het herstellen van mijn toestel tegen een redelijkere prijs ( liefts in de omgeving van Antwerpen ).

Re: herstelling aan cannon 400D

ge gaat zowiezo moeten betalen voor wat ze al gedaan hebben (camera onderzocht enzo ...)
    170 euro is idd wel veel :s
    uiteindelijk is het simpel: betalen of geen camera ...

en dan nog zo lang moeten wachten op een antwoord :s
    No rules. Great shots.
    -

Comment

Moet 50 Euro betalen voor nazicht als ik hem niet laat herstellen.

Comment

lijkt me gevaarlijk om dan die 50 euro te betalen en nog eens op een ander te laten bekijken... kan nog duurder uitvallen uiteindelijk ...
        No rules. Great shots.
        -

Comment

Working...
        X