Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CF-kaart voor Fuji S5 Pro..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• CF-kaart voor Fuji S5 Pro..

hallo ,vraagje in verband met de CF kaartjes voor een Fuji S5 Pro ( die ik ga aanschaffen) kaarten zijn van Sandisk....nu mijn vraag of het veel verschil maakt tussen deze twee hieronder tijdens het wegschrijven en heeft er iemand daar ervaring mee....(omdat ik lees dat de S5 nogal traag is in wegschrijven)
    1)Sandisk CF 4.0 GB Extreme III 30MB p/s

2)Sandisk CF 4.0 GB Extreme IV 45.0MB p/s

natuurlijk weet ik dat de tweede sneller is maar loont het wel de moeite.....
    bedankt alvast voor de reactie's....
    Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

Re: CF-kaart voor Fuji S5 Pro..

Ik denk dat beide kaarten sneller zijn dan de S5 en dat het verschil niet te merken zal zijn. De S5 zelf is hier het traagste denk ik (geen ervaring mee maar de S5 staat niet als een snelheidsmonster bekend)
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Het zal weinig uitmaken volgens mij.

zo ook op deze link : http://www.radugrozescu.com/photo-te...s5-review.html

Je auto kan ook sneller dan toegelaten door de politie
      Fuji S5 Pro - glas van Nikon, Sigma, Tamron en Tokina

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeertD50 Bekijk bericht

je drukt het slecht uit
        je auto kan ook sneller dan de file waarin je staat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeertD50 Bekijk bericht

Als ik goed de review lees.. zou zelfs ULTRA II EN ULTRA III weinig verschil uit maken?
          Zou dit kunnen kloppen?
          Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
            Als ik goed de review lees.. zou zelfs ULTRA II EN ULTRA III weinig verschil uit maken?
            Zou dit kunnen kloppen?
            Als je op deze pagina fujifilm s5 pro Timings & File Sizes zal je zien dat het wel iets uitmaakt (vooral bij een burst of raw images) Maar of dat dit voor jou belangrijk is.....

Comment

Het zal misschein niet veel sneller zijn bij het wegschrijven, maar het sneller gaan om de foto's te versassen naar uw pc
              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Working...
              X