Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D II en 28-135 IS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 5D II en 28-135 IS

Iemand die hier de 28-135 gebruikt met de 5DII?

Wil namelijk de 5D II kopen maar de kit met 24-105 is niet beschikbaar en er lang op wachten wil/kan ik niet. 28-135 heb ik nog en dus is dat misschien wel goed genoeg maar ik ben geinteresseerd in de mensen hun ervaring met deze combinatie.

Alvast bedankt voor alle info!
    Last edited by Kevlar; 17 maart 2009, 21:23.

Re: 5D II en 28-135 IS

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
    Iemand die hier de 28-135 gebruikt met de 24-105?
    De 28-135 met de 24-105? lijkt me een foutje, Kev?
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
      De 28-135 met de 24-105? lijkt me een foutje, Kev?
      LOL ja beetje vlug gepost he. Maar gelukkig de titel klopte

Comment

Ik heb de twee, nog niet samen getest echter. De 28-135 IS verzamelt meer stof dan foto's. Is 't dringend?

Comment

Redelijk ik zou het eigenlijk toch wel voor het weekend die 5D willen kopen. Dan heb ik wat meer tijd om hem wat gewoon te worden voor het toch goed moet zijn.

Waarschijnlijk doe ik het toch want die 28-135 zal alvast wel werken he
          Maar ik baal wel dat ik de kit niet kan kopen want het prijsverschil van de 24-105 in kit en apart is wel heel groot. En eigenlijk wil ik dan enkel die 24-105 kopen wanneer de prijs toch nog een heel stuk zakt of een promo of iets dergelijks. Maar dan moet de 28-135 wel goed genoeg zijn om het nog een hele tijd vol te houden natuurlijk. En daarom had ik graag eens wat gebruikerservaringen gehoord.
          Last edited by Kevlar; 17 maart 2009, 22:07.

Comment

Redelijk ik zou het eigenlijk toch wel voor het weekend die 5D willen kopen. Dan heb ik wat meer tijd om hem wat gewoon te worden voor het toch goed moet zijn.

Waarschijnlijk doe ik het toch want die 28-135 zal alvast wel werken he
            En waar denk jij voor 't WE een 5D II op voorraad te vinden?

Nu, de 28-135 wérkt natuurlijk wel op de 5D II maar ik stoor mij enorm aan die protesterende IS (die van mij is dan wel al een oud beestje want dat was destijds de kitlens van mijn EOS 3 ) die steunt en kreunt gelijk hij elk moment kan de geest geven. Beeld kwaliteit kan ik nu niet verifiëren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
              En waar denk jij voor 't WE een 5D II op voorraad te vinden?
              Aha wel ik had hem vandaag bijna al onmiddelijk meegenomen. Maar niet gedaan omwille van het feit dat het dus geen kit is he. Misschien toch maar doen he...

Comment

Aha wel ik had hem vandaag bijna al onmiddelijk meegenomen. Maar niet gedaan omwille van het feit dat het dus geen kit is he. Misschien toch maar doen he...
                Wel, ik heb toch ongeveer anderhalve maand moeten wachten dus ....

Comment

Iemand die hier de 28-135 gebruikt met de 5DII?

Wil namelijk de 5D II kopen maar de kit met 24-105 is niet beschikbaar en er lang op wachten wil/kan ik niet. 28-135 heb ik nog en dus is dat misschien wel goed genoeg maar ik ben geinteresseerd in de mensen hun ervaring met deze combinatie.

Alvast bedankt voor alle info!
                  Als je een kit wil dan moet je een kit kopen.

Ik heb 'slechts' twee maand moeten wachten op alleen een 5DII, maar de vraag voor de kit is lager.

En op een bepaald moment komt er toch wel een evenwicht tussen vraag en aanbod.

Jan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
                    Als je een kit wil dan moet je een kit kopen.

Ik heb 'slechts' twee maand moeten wachten op alleen een 5DII, maar de vraag voor de kit is lager.

En op een bepaald moment komt er toch wel een evenwicht tussen vraag en aanbod.

Jan.
                    Maar wil ik wel zolang wachten als het niet hoeft. En tja lenzen genoeg hier die er op werken ook. Maar ja ik wou eigenlijk ook die 24-105.....

Zo te zien zijn er dus geen gebruikers op BD van deze combinatie. Of ze zijn nog niet ingelogd natuurlijk. Of ze hebben allemaal de kit gekocht en hun 28-135 ligt stof te vergaren sinds enkele jaren. Of enz enz enz

Ik heb wel al wat ervaringen gevonden maar eigenlijk vertrouw ik ze niet helemaal. Smaken verschillen immers nogal veel he.

Comment

ik heb de kit 5d mark2 met de 24 -105 gekocht in december
                      kan je vertellen dat het een hele goed lens is, ben er zeer tevreden van, zit constant op mijn toestel

groetjes aline
                      groetjes aline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        Wel, ik heb toch ongeveer anderhalve maand moeten wachten dus ....
                        In een bepaalde winkel in A'pen zijn ze nu de bestellingen van November 08 aan het leveren (voorschot betaald), terwijl 3 straten verder er 10 body's op voorraad liggen.(lagen).

Tip: je moet naar de grootste gaan, en misschien is het filiaaltje in Belgie klein.

DPaul.
                        DPaul - A.FIAP
                        D810, nikkors and other stuff

Comment

Bedankt voor alle reacties,

Het is wel niet meer nodig want ik heb de kit gevonden en maar direct meegenomen!

Comment

van harte proficiat
                            veel fotoplezier
                            groetjes aline

Comment

Bedankt voor alle reacties,

Het is wel niet meer nodig want ik heb de kit gevonden en maar direct meegenomen!
                              Proficiat!!

Comment

Working...
                              X