Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

continu opname

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• continu opname

Hallo,
    Ik had een vraagje over live-view maar ik zie dat dit al in een ander topic is opgelost.

Het gaat hier over een continu opname.Ik heb een Sony Dsc-h9 en als ik daarmee een bewegend voorwerp wil schieten is alles zwart tussen de verschillende foto's.Ik moet het voorwerp dus gaan volgen in zijn richting en dat met heel veel geluk.
    Achteraf blijkt dus dat er maar een aantal foto's gelukt zijn en waar het voorwerp dus volledig opstaat.

Is er tussen 1 van deze toestellen die het wel kan.Dus het voorwerp volgen in continu modus zonder dat het beeld zwart blijft in de zoeker.Als jullie me begrijpen.

De Sony Alpha 300/350--Nikon D60--Pentax K-m

Re: continu opname

Bij een DSLR kan je het knipperende beeld goed gebruiken, veel hangt natuurlijk ook af van de sluitertijd.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Re: continu opname

Terwijl er een foto gemaakt wordt met een DSLR is de spiegel opgeklapt, zodat je even niets meer ziet.
      Met een kortere sluitertijd is de black-out tijd korter, en bij de meer professionele camera's wordt die nog korter omdat het spiegel-mechanisme sneller werkt.

Met de 1D MKIII is het bijvoorbeeld veel gemakkelijker om een onderwerp te blijven volgen in de "High-Speed" mode, dan met een 20D.
      Maar ik gebruik die High-Speed mode liefst zo weinig mogelijk, bij de meeste sporten vind ik het beter om één foto op het juiste ogenblik te maken.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Working...
      X