Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D90

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D90

Dus kan toch wel gesteld worden dat de 18-105 + 70-300 een betere keuze is dan de 18-200
    of .... je moet een grondige hekel hebben aan het wisselen van objectieven, maar dan kan je toch beter kiezen voor een hybride, toch ?

Het is én blijft een moeilijke keuze, die objectieven ...
    Nikon D90 ~ Nikkor 35mm 1.8 G + Nikkor 18-200VR + Micro 85VR ~ SB900
    Carlo

Comment

Sorry maar ik vind dat de 18-200mm helemaal niet zo erg vervormd als men zegt...ik vind het een zeer goede lens met een zeer goede scherpte zeker op 8f en meer. Ik vind het één van de beste all-roundlenzen die er momenteel is in zijn prijsklasse...
      Ik zie wat ik zie...en ik ben een zeer tevereden gebruiker ervan...kan hem echt aanraden.

Groeten Dirk
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
        Sorry maar ik vind dat de 18-200mm helemaal niet zo erg vervormd als men zegt...ik vind het een zeer goede lens met een zeer goede scherpte zeker op 8f en meer. Ik vind het één van de beste all-roundlenzen die er momenteel is in zijn prijsklasse...
        Ik zie wat ik zie...en ik ben een zeer tevereden gebruiker ervan...kan hem echt aanraden.

Groeten Dirk
        Dirk, kan je eventueel enkele foto's online plaatsen die genomen zijn met jou toestel?
        www.wimbylphotography.com
        https://500px.com/wimbyl
        https://www.flickr.com/photos/wimbyl/

Comment

Deze zijn getrokken met de 18-200mm...ze zijn wel verkleind..

Voila groeten Dirk
          D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
          Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mietoe123 Bekijk bericht
            Dus kan toch wel gesteld worden dat de 18-105 + 70-300 een betere keuze is dan de 18-200
            of .... je moet een grondige hekel hebben aan het wisselen van objectieven, maar dan kan je toch beter kiezen voor een hybride, toch ?

Het is én blijft een moeilijke keuze, die objectieven ...
            Maar waar blijft mijn stelling als je Ken Rockwell moet geloven ?
            Of is zijn review sterk overdreven over de 18-200 ?
            Nikon D90 ~ Nikkor 35mm 1.8 G + Nikkor 18-200VR + Micro 85VR ~ SB900
            Carlo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mietoe123 Bekijk bericht
              Maar waar blijft mijn stelling als je Ken Rockwell moet geloven ?
              Of is zijn review sterk overdreven over de 18-200 ?
              Technische test (pixel peeping) tonen idd aan dat de 18-105 en 70-300 over de hele lijn wss beter zijn dan de 18-200.

Maar Ken doet wss iets dat even belangrijk is: in real live aantonen dat je met die lenzen sowieso meer dan prima foto's' kan maken en dat dat primeert ! Geen kat die het verschil gaat zien op zijn monitor of een A4 afdruk ...
              Nikon D7100 + wat glas van 11 tot 300 mm ...

Comment

Working...
              X