Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact camera voor onder water

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Compact camera voor onder water

Verschillende merken komen nu met compact camera's op de markt die bestand zijn tegen extreme omstandigheden (onder water, warmte, koude, druk, ...). Ik dacht eraan om zo'n toestel te kopen als we gaan snorkelen in Colombia.

Iemand ervaringen, advies, voorstellen, ... ?

Tom.

Re: Compact camera voor onder water

In dit topic werd pas nog ongeveer dezelfde vraag gesteld:
    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

Maar ik heb de indruk dat er hier niet erg veel zijn die er ervaring mee hebben.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

En wat zoek je zonder of met behuizing en ben je een duiker?
      Sommige toestellen zonder behuizing gaan niet zo diep daarmee.
      Flickr

Comment

Olympus heeft een aantal zeer goede camera's die tot 10 meter diepte gaan. Zelf heb ik de 850sw die 3 meter diep kan gaan.

In egypte heb in in het zout water hele mooie foto's gemaakt. Mijn camera werkt nog steeds prima.

De nieuwere Oly's hebben ook groothoek en bijna alle Oly's hebben nu ook microSD adapter waardoor je niet verplicht bent op de xd kaarten te gebruiken.
        Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aestiva Bekijk bericht
          Olympus heeft een aantal zeer goede camera's die tot 10 meter diepte gaan. Zelf heb ik de 850sw die 3 meter diep kan gaan.

In egypte heb in in het zout water hele mooie foto's gemaakt. Mijn camera werkt nog steeds prima.

De nieuwere Oly's hebben ook groothoek en bijna alle Oly's hebben nu ook microSD adapter waardoor je niet verplicht bent op de xd kaarten te gebruiken.
          Als je gaat duiken ben je hier niets mee spijtig genoeg.
          En altijd na het snorkelen of duiken je camera of onderwaterhuis in zoetwater leggen voor 30min
          Flickr

Comment

Working...
          X