Ik wil een lenzenset kopen voor mijn Kodak DC 4800; toch niet zo een uitzonderlijk merk en/of camera. Dat die spullen niet in voorraad zijn begrijp ik al te best.
Ik heb al drie e-mails en twee bezoeken aan "vakhandelaars" gedaan in een periode van 14 dagen met de vraag of ze hieraan kunnen raken, levertijden, de prijzen ( en ik geef er telkens de Kodak-referenties bij)...Resultaat: geen enkele, maar dan ook geen enkele reactie (in de winkel,waar ze he toestel (toen) verkochten trouwens, noteert men het en zegt men dat mij zal contacteren)
Ofwel valt er aan die spullen niets te verdienen, ofwel is die zogenaamde vakhandel niet geïnteresseerd of.....
Het gaat om een globale aankoop van een €270
toch al iets dacht ik zo...
Ben ik de enige met deze ervarigen ? Dan wil je eens via een "vakhandelaar"....
Hoe doen jullie dat om vlot aan accesoires te raken ?
Peter
Kodak DC 4800
Ik heb al drie e-mails en twee bezoeken aan "vakhandelaars" gedaan in een periode van 14 dagen met de vraag of ze hieraan kunnen raken, levertijden, de prijzen ( en ik geef er telkens de Kodak-referenties bij)...Resultaat: geen enkele, maar dan ook geen enkele reactie (in de winkel,waar ze he toestel (toen) verkochten trouwens, noteert men het en zegt men dat mij zal contacteren)
Ofwel valt er aan die spullen niets te verdienen, ofwel is die zogenaamde vakhandel niet geïnteresseerd of.....
Het gaat om een globale aankoop van een €270
toch al iets dacht ik zo...
Ben ik de enige met deze ervarigen ? Dan wil je eens via een "vakhandelaar"....
Hoe doen jullie dat om vlot aan accesoires te raken ?
Peter
Kodak DC 4800