Als ik jullie mijn nieuwe aanwinst toon? Vinden jullie mij dom? Dat mag, tenslotte ben ik maar een 'BD junior' en voel me ook echt zo. Maar in mijn hobby volg ik mijn hart, sorry. En dit soort camera's... ik weet niet, ze hebben iets. Misschien trekken de foto's die je er mee maakt op niet veel al betwijfel en hoop ik dat. So what? Fotografie is voor mij een hobby wat anderen daar ook van mogen denken.
Of misschien anders verwoord? Wat denken mensen op BD van analoog? Is er plaats voor analoog bij BD of niet?
Met zo'n camera kan je filmpjes ontwikkelen en scannen en op BD tonen of liever niet? Tenslotte zijn dat toch ook 'digitale beelden'?
Ik meen me niet te herinneren ergens een bezwaar gelezen te hebben om gescande fotootjes op BD te plaatsen, maar zie ik in de praktijk alleen van die heel erg coole, heel erg scherpe, en... sorry, soms ook oersaaie fotootjes. Waar mee ik niet gezegd heb dat IK het beter kan. Integendeel, moet nog veel leren. Maar dat mag hoop ik? BD is toch een site waar je kan van gedachten wisselen? En mag een BD'er dan zeggen wat hij denkt/voelt? En misschien ook een beetje uitdaagt? Mag dat?
groetjes,
A
Comment