Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Concurentie voor de TZ reeks!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Concurentie voor de TZ reeks!!!

LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews

Ziet er niet slecht uit...en als de prestatie's bij minder licht beter zijn dan de TZ-reeks,zou het wel eens een sterke concurent kunnen worden voor panasonic!!!

Afwachten...ben in ieder geval benieuwd want heb ondertussen nog steeds geen compact bij men D90

grtz Dirk
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Re: Concurentie voor de TZ reeks!!!

ja .. ik dacht ook dat het een goede concurent zou zijn (zoon z'n TZ5 = gestolen) maar als ge de kommentaren leest op zowel de Canon als de Pana forums van dpreview dan is vriend en vijand het er bijna en ongeveer over eens dat de Canon geen maat is voor de Pana TZ7 .. we zullen zien ..

Comment

Dan zullen ze toch iets moeten doen aan het ruisniveau denk ik..;want dat is voor de panasonic toch zijn minpunt als ik het zo overal lees...plus kun je de canon volledig handmatig bediennen ook...bij panasonic enkel de sluitertijd.

Zullen inderdaad zien.

Grtz Dirk
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Mijn TZ2 is enkel goed voor "mooi weer" foto's, maar bij weinig licht of met flash zijn de resultaten teleurstellend.
        Dus ik ben blij dat er misschien iets beters op komst is...

Groetjes,
        Frank
        Nikon D200 - Fujifilm X10

Comment

Working...
        X