Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D90

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D90

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
    Bastiaens uit Sint-Niklaas blijkt de allergoedkoopste voor de D90, als gewone winkel.

Nog betere Belgische (winkel)prijzen wel ik graag vernemen.

R
    Gewone winkel??
    Bestellen via internet en vooraf betalen...dat vind ik eerder een webshop dan een gewone winkel...(afhalen lukt wel)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouvelo Bekijk bericht
      Redcoon zeker af te raden, heb er persoonlijk zeer slechte ervaringen mee, en ben zeker geen alleenstaand geval.....
      Kan je daar wat over uitwijden? Ik heb mijn camera bij Redcoon gekocht, geen enkel probleem. Duiste handleiding, maar direct de NLD versie gedownload. Bestelling perfect op te volgen en levering binnen de week.
      Ik kan me voorstellen dat de problemen vooral beginnen als bij levering het ding niet blijkt te werken, maar daar heb je met internet aankopen ook die 7 dagen voor ...
      Nikon D7100 + wat glas van 11 tot 300 mm ...

Comment

http://www.syndeck.com/ is al offline...sommigen blijken het niet te leren

Ik heb al compactjes gekocht bij Redcoon, geen problemen mee. Tot een paar €100 bestel ik makkelijk op zo'n sites. Je leest meestal ook alleen maar de reviews van diegene dat pech gehad hebben. Een DSLR zou ik er echtere niet kopen. Als je +/- €1000 wil uitgeven voor een body & lens snap ik niet dat je kijkt op €50. Kijk gewoon rond op het internet of vraag naar de service die ze ergens leveren. Of praat eens met een fotohandelaar in de buurt, zo heb ik mijn D90 + 18-105VR bijna aan dezelfde prijs gekregen als bij een online shop maar wel toestel uitgebreid kunnen testen, advies gekregen, papiertjes voor de garantie mooi in orde, flesje wijn meegekregen, etc...

Ik heb mijn D90 aangekocht op 18-10-08 voor € 1089 dus zo'n slechte deal was het toch niet als ik nu de laagste prijs bij Redcoon nu zie voor € 958. Voor die €131 verschil heb ik al maanden veel plezier gehad!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
          http://www.syndeck.com/ is al offline...sommigen blijken het niet te leren

Ik heb al compactjes gekocht bij Redcoon, geen problemen mee. Tot een paar €100 bestel ik makkelijk op zo'n sites. Je leest meestal ook alleen maar de reviews van diegene dat pech gehad hebben. Een DSLR zou ik er echtere niet kopen. Als je +/- €1000 wil uitgeven voor een body & lens snap ik niet dat je kijkt op €50. Kijk gewoon rond op het internet of vraag naar de service die ze ergens leveren. Of praat eens met een fotohandelaar in de buurt, zo heb ik mijn D90 + 18-105VR bijna aan dezelfde prijs gekregen als bij een online shop maar wel toestel uitgebreid kunnen testen, advies gekregen, papiertjes voor de garantie mooi in orde, flesje wijn meegekregen, etc...

Ik heb mijn D90 aangekocht op 18-10-08 voor € 1089 dus zo'n slechte deal was het toch niet als ik nu de laagste prijs bij Redcoon nu zie voor € 958. Voor die €131 verschil heb ik al maanden veel plezier gehad!
          Ik betaalde 850 voor D90+kitlens, dat is al 230€ verschil of al heeeeel veel flesjes wijn ....

Comment

Ik twijfel tussen Redcoon (958€) en Digital street (933€) voor D90+18-105VR.
            Bij Redcoon heb je 2j garantie , en dit pakket is voorlopig niet in voorraad bij Digital street.
            Als ik de commentaren lees, zijn de klachten vooral rond de levertermijnen die nogal eens kunnen uitlopen, en de transport firma .
            Als je onder rembours betaald, ben je alvast zeker dat je pas je centen kwijt bent als de camera er is.
            Inderdaad voor 100-150€verschil kun je al een paar opties erbij komen.
            Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beertje2 Bekijk bericht
              Inderdaad voor 100-150€verschil kun je al een paar opties erbij komen.
              ...en als er iets aan is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                ...en als er iets aan is?
                Gewoon laten repareren in garantie door Nikon. en als 'er iets aan is' bij levering, gewoon de service afdeling van Redcoon bellen.

Comment

Ik betaalde 850 voor D90+kitlens, dat is al 230€ verschil of al heeeeel veel flesjes wijn ....
                  Wanneer heb jij je D90 gekocht misschien, ook in oktober 2008? Daar twijfel ik enorm aan maar €850 was dan wel een goeie prijs. Nog eens, daar twijfel ik aan. In oktober was hij nergens in België te koop voor dat bedrag (samen met de 18-105VR kitlens hé). Als het recent is...tja prijzen zakken nu éénmaal maar ik ga geen half jaar wachten om €200 uit te sparen. Het plezier dat ik ondertussen gehad heb aan mijn D90 is me meer waard dan €200

Comment

prijs dd 25/02 :

ac-foto.com - 1049,00
                    Topfoto.de - 979,00
                    digitalstreet.nl - 923,00
                    studio73.be - 1049,00
                    digicamshop.nl - 999,00
                    cameranu.nl - 899,00
                    kamera-express.nl - 917,00
                    fotobooms.nl - 909,00
                    digimaxx.nl - 939,00
                    fotokonijnenberg.nl - 949,00

Nikon D90 ~ Nikkor 35mm 1.8 G + Nikkor 18-200VR + Micro 85VR ~ SB900
                    Carlo

Comment

redcoon.be 901,45€

Comment

http://tweakers.net/pricewatch/22225...n-d90-kit.html

Comment

Blijkbaar gaan de prijzen toch naar beneden.
                          Redcoon aan 901€ is pas binnen 4w leverbaar.
                          901€ is een mooie prijs, zeker met 2jaar garantie.
                          Fotoboom heeft ook zeer mooie condities: Nedelandse handleiding en 2Gb geheugen voor 909€.
                          Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

Is die 18-105 lens in feite de moeite?

Ik zoek ook een opvolger voor m'n D50 en heb al een 18-200 Nikon VR lens.
                            Maar ik gebruik deze de laatste maanden nog zeer weinig. Ik trek vaak foto's van de kindjes en gebruik daarvoor m'n 50mm/f1.8 lens. Het verschil in scherpte met de zoomlens is enorm.

Comment

Ik hoor zeer goede feedback voor deze 18-105VR lens, het is natuurlijk een feit dat een prime lens altijd beter zal presteren dan een zoomlens. Hoe groter het zoombereik hoe meer compromissen moeten gesloten worden, en daar betaal je een prijs voor , niet alleen in €, maar ook in scherpte en in lichtgevoeligheid.
                              Het voordeel is wel dat je niet continue lenzen hoeft te verwisselen.
                              Daarom wil ik de 18-105VR voor als ik de camera mee neem op reis. dan hoef ik maar 1 lens mee te nemen, een 18-200 zou nog beter zijn , maar die is een pak duurder en moet inboeten op bovengenoemde aspecten. Alhoewel de reakties op de Nikkon 18-200VR ook heel goed zijn. Ik ben eigenlijk een beetje verwonderd dat het verschil zo groot is.

Comment

Hier ook een tevreden gebruiker van de 18-105VR (en 18-200VR) .

Ondanks dat het een kitlens is val hij prima mee, geen twijfel mogelijk.

Comment

Working...
                                X