Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
maar er zijn een paar addertjes onder het gras.....
stilhouden is zeer moeilijk
uit de hand filmen
scherp stellen....
ik ben al twee maand aan het "oefenen" (kom van een video camera)
en het is verdomd niet simpel om goed te filmen
groetjes aline
Ik wacht op de eerste Nikon die zo'n goede filmfunctie biedt.
Ik heb anders al heel straffe dingen gezien komende van een D90 (bijv. dit). Het is zoals meestal, het manneke achter de camera die er iets mooi van maakt.
Ik heb anders al heel straffe dingen gezien komende van een D90 (bijv. dit). Het is zoals meestal, het manneke achter de camera die er iets mooi van maakt.
Een leuk filmpje,eens wat anders dan de obligate vogels of kokerjuffers.Maar de D90 heeft toch nog wat minder resolutie en bedieningsmogelijkheden als videocamera dan de 5DMII.Ik heb ondertussen wel begrepen dat 't zonder in camera stabilisatie en met beperkte autofocus capaciteiten bij beide camera's een hele klus is om mooie filmpjes te maken.
De video's zijn leuk, maar om nu te zeggen super?
Inzake video snap ik nog altijd niet hoe een DSLR evenwaardige resultaten zou kunnen opleveren in vergelijk met een professionele filmcamera. Maar ja, het zal wel aan mij liggen.
Inzake video snap ik nog altijd niet hoe een DSLR evenwaardige resultaten zou kunnen opleveren in vergelijk met een professionele filmcamera. Maar ja, het zal wel aan mij liggen.
Het blijft natuurlijk een fotocamera hé. Als je ziet dat een D90 aan pakweg dezelfde prijs verkocht wordt als de D80 en D70 een hele tijd terug, dan krijg je er toch een mooie bonus bij, niet?
Misschien wel, maar dan moet je ook eens kijken wat zo’n proff. Camera waar je bvb een 500 of 600mm telelens kan op plaatsen moet kosten
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Comment