Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji S604Z bij topfoto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

5-in-a-row op 6mp TIFF ... dan moet ik exact 3m30s wachten om een volgende foto te kunnen trekken, want zo lang is hij bezig met wegschrijven naar het CF-geheugen. Dat is imho toch enkel bruikbaar voor studiowerk hoor, van spontane fotografie is er dan toch geen sprake meer.

Comment

Persoonlijk trek ik op 3mp fine en heb daar zeer goede foto's van maar ik moet wel zeggen heb ook photoshop 7 maar gebruik dat niet echt veel tenzij als het echt nodig is maar dat is niet zo veel
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

daar gaat het nu juist over! Gebruik een SM kaart deze is gemiddeld 7x sneller met wegschrijven! Binnen 30sec zijn de 5 TIFF foto's weggeschreven!

Originally posted by Tony smeT
        5-in-a-row op 6mp TIFF ... dan moet ik exact 3m30s wachten om een volgende foto te kunnen trekken, want zo lang is hij bezig met wegschrijven naar het CF-geheugen. Dat is imho toch enkel bruikbaar voor studiowerk hoor, van spontane fotografie is er dan toch geen sprake meer.

Comment

Hey toeter

Merci voor die info, zal zo eens een kaartje van 128SM moeten uittesten op die van mij of dat ook zo'n resultaat geeft (waarschijnlijk dan wel), en dan schaf ik me er zo'n stuk of 2 aan

Comment

Working...
          X