5-in-a-row op 6mp TIFF ... dan moet ik exact 3m30s wachten om een volgende foto te kunnen trekken, want zo lang is hij bezig met wegschrijven naar het CF-geheugen. Dat is imho toch enkel bruikbaar voor studiowerk hoor, van spontane fotografie is er dan toch geen sprake meer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fuji S604Z bij topfoto
Collapse
X
-
-
Persoonlijk trek ik op 3mp fine en heb daar zeer goede foto's van maar ik moet wel zeggen heb ook photoshop 7 maar gebruik dat niet echt veel tenzij als het echt nodig is maar dat is niet zo veelKijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John
Comment
-
daar gaat het nu juist over! Gebruik een SM kaart deze is gemiddeld 7x sneller met wegschrijven! Binnen 30sec zijn de 5 TIFF foto's weggeschreven!
Originally posted by Tony smeT
5-in-a-row op 6mp TIFF ... dan moet ik exact 3m30s wachten om een volgende foto te kunnen trekken, want zo lang is hij bezig met wegschrijven naar het CF-geheugen. Dat is imho toch enkel bruikbaar voor studiowerk hoor, van spontane fotografie is er dan toch geen sprake meer.
Comment
Comment