Hoi , het is een hele tijd geleden dat ik hier dus was maar ga er eindelijk eens werk van maken, ik heb nu een nieuwe camera , mijn oude 450 D EOS was niet meer optimaal, en nu heb ik een 1000 D VAN Canon. Ik hoop dat ik mooie foto's kan maken. Grtjs Ann
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe camera
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Nieuwe camera
van een EOS 450D naar een EOS 1000D? wat scheelde er met je 450D?With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ann Everaert Bekijk berichtEr waren 200 euro kosten aan , flits bleef hangen enzo!
Grtjs Ann
allesinds, veel plezier met je nieuwe cameraWith Canon, I can (or at least try)
Nieuwe site
Comment
-
Ja..hmmmmmm, welke zou ik dan moeten nemen om een betere te hebben ? Welke kan ik dan beter nemen? Ik wil wel goede fotografie maken he!
Liefst een canon.
Grtjs Ann
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ann Everaert Bekijk berichtJa..hmmmmmm, welke zou ik dan moeten nemen om een betere te hebben ? Welke kan ik dan beter nemen? Ik wil wel goede fotografie maken he!
Liefst een canon.
Grtjs AnnThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ann Everaert Bekijk berichtEr waren 200 euro kosten aan , flits bleef hangen enzo!
Grtjs Ann
Comment
-
Ik vind het toch maar raar?
mijn oude 450 D EOS was niet meer optimaal
Er waren 200 euro kosten aan , flits bleef hangen enzo!
Ja..hmmmmmm, welke zou ik dan moeten nemen om een betere te hebben ? Welke kan ik dan beter nemen? Ik wil wel goede fotografie maken he!
Liefst een canon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk berichtvoor 200 € heb je toch geen 1000D (die nota bene een klasse lager is dan een 450D)...
allesinds, veel plezier met je nieuwe camera
Voor wat betreft beeldkwakliteit zijn deze camera's elkaars gelijke... sterker nog, de 1000D scoort zelfs iets hoger.
Comment
-
Hoi hi, bedankt voor de reactie's ik ga hem misschien wel houden hoor! Grtjs Ann
Comment
-
Het hangt er vanaf wat je verwacht van een body. We kunnen wel stellen dat Canon camera's opdeelt in vier grote groepen. Hoe minder cijfers in het type hoe professioneler, 1000D instap, 450D gevorderd, 40D semi-prof en 5D prof. Heb zelf een 50D omdat ik snelheid belangrijk vind. Dat ie op andere vlakken dan minder scoort neem ik erbij ;-)
Comment
-
-
Snelheid is een buitengewoon relatief begrip.
Wanneer u met een sluitertijd van 1/125, dat is 8 milliseconden, een reeks van 3 frames per seconde fotografeert, dan legt u van die ene seconde dus 3 x 8 = 24 milliseconden vast en bij 6 frames het dubbele dus 48 milliseconden.... respectievelijk 976 en 952 milliseconden zijn aan uw neus voorbij gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ViewFinder Bekijk berichtHoe bedoelt u 'een klassse' ?
Voor wat betreft beeldkwakliteit zijn deze camera's elkaars gelijke... sterker nog, de 1000D scoort zelfs iets hoger.
door de band genomen zijn de xxxD camera's toch net iets beter dan de xxxxD serie.
"Theoretisch" gezien is dit dus een downgrade maar daarom is het niet zo dat de camera geen mooie foto's neemt want Francis slaat de nagel wel recht op de kop.
Garantie kwam ook al in me op tenzij je de camera hebt laten vallen of zo natuurlijk.With Canon, I can (or at least try)
Nieuwe site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk berichtbedoel niet dat de 1000D slechter is of zo maar met 'een klasse' bedoel ik een xxxxD tov een xxxD...
door de band genomen zijn de xxxD camera's toch net iets beter dan de xxxxD serie.Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk berichtIk denk dat hier de begrippen "beter" en "meer mogelijkheden" door elkaar gehaald worden.With Canon, I can (or at least try)
Nieuwe site
Comment
Comment