Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe camera

    Hoi , het is een hele tijd geleden dat ik hier dus was maar ga er eindelijk eens werk van maken, ik heb nu een nieuwe camera , mijn oude 450 D EOS was niet meer optimaal, en nu heb ik een 1000 D VAN Canon. Ik hoop dat ik mooie foto's kan maken. Grtjs Ann

  • #2
    Re: Nieuwe camera

    van een EOS 450D naar een EOS 1000D? wat scheelde er met je 450D?
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe camera

      Er waren 200 euro kosten aan , flits bleef hangen enzo!
      Grtjs Ann

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe camera

        Oorspronkelijk geplaatst door Ann Everaert Bekijk bericht
        Er waren 200 euro kosten aan , flits bleef hangen enzo!
        Grtjs Ann
        voor 200 € heb je toch geen 1000D (die nota bene een klasse lager is dan een 450D)...

        allesinds, veel plezier met je nieuwe camera
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe camera

          Ja..hmmmmmm, welke zou ik dan moeten nemen om een betere te hebben ? Welke kan ik dan beter nemen? Ik wil wel goede fotografie maken he!

          Liefst een canon.

          Grtjs Ann

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe camera

            Oorspronkelijk geplaatst door Ann Everaert Bekijk bericht
            Ja..hmmmmmm, welke zou ik dan moeten nemen om een betere te hebben ? Welke kan ik dan beter nemen? Ik wil wel goede fotografie maken he!

            Liefst een canon.

            Grtjs Ann
            Goede fotografie kan je maken met alle camera's Ann, alle merken DSLR komen daarvoor in aanmerking, maar het mannetje, in dit geval het vrouwtje achter de camera heeft toch de meest doorslaggevende rol hoor
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe camera

              Oorspronkelijk geplaatst door Ann Everaert Bekijk bericht
              Er waren 200 euro kosten aan , flits bleef hangen enzo!
              Grtjs Ann
              Was die 450D dan niet meer onder garantie ? Hij kan maximaal 1 jr oud zijn, en in België heb je 2 jr garantie op electronica.
              David Leemans
              Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe camera

                Ik vind het toch maar raar?

                mijn oude 450 D EOS was niet meer optimaal
                Euh..ik dacht dat de Canon 450D nog niet zo oud was aangezien hij voorgesteld is op 24 januari 2008.

                Er waren 200 euro kosten aan , flits bleef hangen enzo!
                Waar dan toch al veel kosten aan waren die tot mijn verbazing niet meer onder de 2 jaar durende garantie vallen? Er is nog maar maximum 1 jaar van door hé...

                Ja..hmmmmmm, welke zou ik dan moeten nemen om een betere te hebben ? Welke kan ik dan beter nemen? Ik wil wel goede fotografie maken he!
                Liefst een canon.
                Euh je hebt nu toch al een andere? Ga je de 1000D terug wegdoen? Ik heb zelf een Nikon maar door veel te lezen heb ik ook gezien dat de 1000D het goed doet als instapmodel maar dat de 450D inderdaad iets beter is. Ik denk dat je zowel met de 1000D als 450D geen slechte keuze maakt. Het belangrijkste is door Franciskine al meegegeven...

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe camera

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                  voor 200 € heb je toch geen 1000D (die nota bene een klasse lager is dan een 450D)...

                  allesinds, veel plezier met je nieuwe camera
                  Hoe bedoelt u 'een klassse' ?

                  Voor wat betreft beeldkwakliteit zijn deze camera's elkaars gelijke... sterker nog, de 1000D scoort zelfs iets hoger.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe camera

                    Hoi hi, bedankt voor de reactie's ik ga hem misschien wel houden hoor! Grtjs Ann

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe camera

                      Het hangt er vanaf wat je verwacht van een body. We kunnen wel stellen dat Canon camera's opdeelt in vier grote groepen. Hoe minder cijfers in het type hoe professioneler, 1000D instap, 450D gevorderd, 40D semi-prof en 5D prof. Heb zelf een 50D omdat ik snelheid belangrijk vind. Dat ie op andere vlakken dan minder scoort neem ik erbij ;-)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe camera

                        Snelheid is een buitengewoon relatief begrip.
                        Wanneer u met een sluitertijd van 1/125, dat is 8 milliseconden, een reeks van 3 frames per seconde fotografeert, dan legt u van die ene seconde dus 3 x 8 = 24 milliseconden vast en bij 6 frames het dubbele dus 48 milliseconden.... respectievelijk 976 en 952 milliseconden zijn aan uw neus voorbij gegaan.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe camera

                          Oorspronkelijk geplaatst door ViewFinder Bekijk bericht
                          Hoe bedoelt u 'een klassse' ?

                          Voor wat betreft beeldkwakliteit zijn deze camera's elkaars gelijke... sterker nog, de 1000D scoort zelfs iets hoger.
                          bedoel niet dat de 1000D slechter is of zo maar met 'een klasse' bedoel ik een xxxxD tov een xxxD...

                          door de band genomen zijn de xxxD camera's toch net iets beter dan de xxxxD serie.

                          "Theoretisch" gezien is dit dus een downgrade maar daarom is het niet zo dat de camera geen mooie foto's neemt want Francis slaat de nagel wel recht op de kop.

                          Garantie kwam ook al in me op tenzij je de camera hebt laten vallen of zo natuurlijk.
                          With Canon, I can (or at least try)
                          Photastic.be ~ Passion for the picture
                          Nieuwe site

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwe camera

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                            bedoel niet dat de 1000D slechter is of zo maar met 'een klasse' bedoel ik een xxxxD tov een xxxD...

                            door de band genomen zijn de xxxD camera's toch net iets beter dan de xxxxD serie.
                            Ik denk dat hier de begrippen "beter" en "meer mogelijkheden" door elkaar gehaald worden.
                            Hubert

                            Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwe camera

                              Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                              Ik denk dat hier de begrippen "beter" en "meer mogelijkheden" door elkaar gehaald worden.
                              misschien wel ja
                              With Canon, I can (or at least try)
                              Photastic.be ~ Passion for the picture
                              Nieuwe site

                              Comment

                              Working...
                              X