Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
FWIW EOS 40D FW upgrade 1.1.1 beschikbaar
Collapse
X
-
-
Re: FWIW EOS 40D FW upgrade 1.1.1 beschikbaar
Voor de mensen die willen weten wat verandert is:
Firmware update Version 1.1.1 incorporates the following fixes and improvements.
1. Fixes a malfunction that in rare occurrence causes a low battery indication to be displayed when using the EF 85mm F1.2L II USM lens. Depending on the battery check timing of the camera, the battery level displayed on the camera's LCD data panel may shows Battery will be exhausted soon or Battery must be recharged, even though the battery capacity is sufficient.
2. Fixes a malfunction that in rare occurrence causes an Err 06 Self Cleaning Sensor malfunction to appear on the camera's LCD monitor and LCD data panel, even when the Self Cleaning Sensor Unit is operating normally. This message may appear depending on the timing of when the camera is switch to the ON position.
3. Fixes a malfunction that prevents correct colors from being printed when direct printing. RAW images captured using the camera's custom Picture Styles (Emerald, etc.), which have been downloaded from Canon's Web site and registered under User Def. 2 or User Def. 3.
4. Modifies the level of subject brightness that causes the AF-assist beam to fire when using an external Speedlite.
5. Enables an external flash connected to the camera's synchro terminal to fire even when the camera's built-in flash is popped up.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk berichtOvergeschakeld op 1.1.1 en alles werkt nog
Comment
-
Het staat er bij mij ook op.
Dank voor het melden.
gr.ron.
Comment
-
-
Ik staat hier met mijn toestel nog op 1.0.5.
Waarschijnlijk zijn er ondertussen al een paar updates geweest, of niet? Ik dacht 1.0.8. (maar is op de webpagina precies overschreven met 1.1.1.).
Rechtstreeks overstappen naar 1.1.1. is waarschijnlijk vragen om .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digitalclickx Bekijk berichtIk staat hier met mijn toestel nog op 1.0.5.
Waarschijnlijk zijn er ondertussen al een paar updates geweest, of niet? Ik dacht 1.0.8. (maar is op de webpagina precies overschreven met 1.1.1.).
Rechtstreeks overstappen naar 1.1.1. is waarschijnlijk vragen om .
FWIW
Comment
-
-
Deze update is al langer beschikbaar voor de canon service centers.
mijn 40D is vorig jaar nog binnen geweest voor herstelling en kwam al terug met deze nieuwe firmware .Canon 5D + 40D + Canon 24-105L is + Canon 70-200 L4 + Canon 400 5.6 + Sigma 80-400 os + Sigma 180 macro + Tokina 12-24 F4
website
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wilmus24v Bekijk berichtDeze update is al langer beschikbaar voor de canon service centers.
mijn 40D is vorig jaar nog binnen geweest voor herstelling en kwam al terug met deze nieuwe firmware .
Helaas heeft JMDP, die geen herstellingen moet laten uitvoeren, er totaal niets aan .. tenzij men opteert voor de installatie van een mogelijk obscure release die gelekt wordt/werd oa via rapidshare maar waar je het raden hebt naar de originaliteit zowel als naar de integriteit van de inhoud .. .. of het opsturen van de camera naar een herstelcentrum met een fictieve fout en hopen dat ze 'm upgraden want je hebt geen garantie dat ze het doen
Comment
-
Een vraagje. Ik heb mijn 40D tweedehands gekocht en pas nadien vastgesteld dat de software-cd er niet bijstak. Niet erg, want ik haal de foto's er toch via een andere manier af dan via de eos-utility of hoe heet dat ding. Ik heb die software overigens al geïnstalleerd voor mijn 400D, maar die herkent de 40D niet. Moet ik voor die firmware-upgrade (ik zit nog op 1.0.5) toch de verkoper terug contacteren of is er een andere manier om te upgraden?
Tia.
Comment
Comment