Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FWIW EOS 40D FW upgrade 1.1.1 beschikbaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• FWIW EOS 40D FW upgrade 1.1.1 beschikbaar

zie

Re: FWIW EOS 40D FW upgrade 1.1.1 beschikbaar

Bedankt regulus !!!

Comment

Voor de mensen die willen weten wat verandert is:

Firmware update Version 1.1.1 incorporates the following fixes and improvements.

1. Fixes a malfunction that in rare occurrence causes a low battery indication to be displayed when using the EF 85mm F1.2L II USM lens. Depending on the battery check timing of the camera, the battery level displayed on the camera's LCD data panel may shows Battery will be exhausted soon or Battery must be recharged, even though the battery capacity is sufficient.
      2. Fixes a malfunction that in rare occurrence causes an Err 06 Self Cleaning Sensor malfunction to appear on the camera's LCD monitor and LCD data panel, even when the Self Cleaning Sensor Unit is operating normally. This message may appear depending on the timing of when the camera is switch to the ON position.
      3. Fixes a malfunction that prevents correct colors from being printed when direct printing. RAW images captured using the camera's custom Picture Styles (Emerald, etc.), which have been downloaded from Canon's Web site and registered under User Def. 2 or User Def. 3.
      4. Modifies the level of subject brightness that causes the AF-assist beam to fire when using an external Speedlite.
      5. Enables an external flash connected to the camera's synchro terminal to fire even when the camera's built-in flash is popped up.

Comment

Overgeschakeld op 1.1.1 en alles werkt nog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
          Overgeschakeld op 1.1.1 en alles werkt nog
          Idem ditto .. belichting met interne flash gelijkmatiger ? .. 't was al (te) donker om buiten nog wat te gaan fotograferen

Comment

Het staat er bij mij ook op.
            Dank voor het melden.

gr.ron.
            http://exhi-fotografie.nl

Comment

Ik staat hier met mijn toestel nog op 1.0.5.
              Waarschijnlijk zijn er ondertussen al een paar updates geweest, of niet? Ik dacht 1.0.8. (maar is op de webpagina precies overschreven met 1.1.1.).
              Rechtstreeks overstappen naar 1.1.1. is waarschijnlijk vragen om .
              www.digitalclickx.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digitalclickx Bekijk bericht
                Ik staat hier met mijn toestel nog op 1.0.5.
                Waarschijnlijk zijn er ondertussen al een paar updates geweest, of niet? Ik dacht 1.0.8. (maar is op de webpagina precies overschreven met 1.1.1.).
                Rechtstreeks overstappen naar 1.1.1. is waarschijnlijk vragen om .
                Als je vooralsnog denkt dat het veiliger is om via 1.0.8 te gaaan, ik heb 1.0.8 nog op mijn HD staan maar 't is nogal een fors bestand om te mailen (8.xx Mb)
                FWIW

Comment

Echt niet nodig:

Are the improvements made in previous versions included in this firmware?
                  Yes, they are included
                  .

Staat gewoon in de link.

Comment

Is mij bekend .. maar als iemand het "voorzichtiger" wil aanpakken kan je 'm dat niet kwalijk nemen .. vraag is of 2x upgraden voorzichtiger is dan 1x

Comment

Snap idd niet wat daar veiliger aan zou zijn
                      Gewoon updaten die handel!

Comment

Deze update is al langer beschikbaar voor de canon service centers.

mijn 40D is vorig jaar nog binnen geweest voor herstelling en kwam al terug met deze nieuwe firmware .
                        Canon 5D + 40D + Canon 24-105L is + Canon 70-200 L4 + Canon 400 5.6 + Sigma 80-400 os + Sigma 180 macro + Tokina 12-24 F4
                        website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wilmus24v Bekijk bericht
                          Deze update is al langer beschikbaar voor de canon service centers.

mijn 40D is vorig jaar nog binnen geweest voor herstelling en kwam al terug met deze nieuwe firmware .
                          Dat is geen nieuws .. wie oa dpreview volgt weet al veel langer dat deze upgrade bestaat en door de repair centers geinstalleerd wordt, inclusief een 1.1.0 versie ...
                          Helaas heeft JMDP, die geen herstellingen moet laten uitvoeren, er totaal niets aan .. tenzij men opteert voor de installatie van een mogelijk obscure release die gelekt wordt/werd oa via rapidshare maar waar je het raden hebt naar de originaliteit zowel als naar de integriteit van de inhoud .. .. of het opsturen van de camera naar een herstelcentrum met een fictieve fout en hopen dat ze 'm upgraden want je hebt geen garantie dat ze het doen

Comment

Ook hier de firmware vernieuwd naar 1.1.1., zonder problemen.
                            Bedankt voor de tip!
                            Mvg, Fre

Comment

Een vraagje. Ik heb mijn 40D tweedehands gekocht en pas nadien vastgesteld dat de software-cd er niet bijstak. Niet erg, want ik haal de foto's er toch via een andere manier af dan via de eos-utility of hoe heet dat ding. Ik heb die software overigens al geïnstalleerd voor mijn 400D, maar die herkent de 40D niet. Moet ik voor die firmware-upgrade (ik zit nog op 1.0.5) toch de verkoper terug contacteren of is er een andere manier om te upgraden?

Tia.

Comment

Working...
                              X