Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betere bridge aanschaffen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Betere bridge aanschaffen

Hey

Ik ben nu in het bezit van een Fujifilm finepix 6500fd samen met een Nikon D80 met 18-200mm lens.

We zijn hier al steeds tevreden over geweest maar hij begint wat te verouderen en we zouden hem graag vervangen door een nieuw en beter model.
    We willen zeker een bridge camera behouden omdat we deze zeer gebruiksvriendelijk vinden. We gebruiken hem zeer dikwijls voor snapshots met de autofunctie. Een functie waar mijn vriendin en ik zonder veel na te denken over instellingen ook mooie foto's mee kunnen maken.

Het grootste nadeel aan dit fototoestel vinden we de XD-geheugenkaartjes, dus we zouden nu graag willen overschakelen naar één met SD-kaartjes.
    Ook het aantal megapixel mag vergroten...
    Kortom, gewoon een beter en vernieuwder toestel dan het onze....

Wat kunnen jullie ons aanraden?

MVG
    Nick DS
    Nikon d80 & d90//sigma 18-200 OS//nikkor 70-300 mm VR//nikkor 16-85mm VR

Re: Betere bridge aanschaffen

ah ja ben ik nog vergeten...
    Ik had voor de fuji camera indertijd ook gekozen omdat je deze lens kan draaien om in en uit te zoomen. Dit vind ik toch een gigantisch voordeel tov de panasonic DMC FZ28.
    Ik weet niet of andere goede camera's dit ook kunnen op de moment?
    Nikon d80 & d90//sigma 18-200 OS//nikkor 70-300 mm VR//nikkor 16-85mm VR

Comment

Re: Betere bridge aanschaffen

De Fuji S100FS voldoet 100% aan je verwachtingen Deze gebruikt dus wel SD-kaartjes.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
      X