Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D80???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D80???

Weet iemand waar ik nog een D80 body kan vinden? Het lijkt erop dat ze stillaan overal beginnen te verdwijnen

Re: D80???

Hupsakee

Comment

Gisteren ben ik bij konijnenberg in belgie geweest, en daar was hij uitverkocht. Dus ik vrees ook voor nederland. Ik zal morgen eens horen of hij nog op stock is. Alvast bedankt en andere tips zijn nog steeds welkom

Comment

Hoi ,

bij de firma CAMEX Eindhoven hebben ze er (zaterdag 10 januari) nog enkele.

gr. J@siu !!!
        >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

zaterdag 10 jan lagen er in media markt en saturn op de meir te antwerpen en ook in de etalage bij grobet
          Coolpix 990 & D70/N Af-S 18-70 DX / AF-G 70-300 / 50-f1.4 / 60-f2.8 macro / SB 600 / S 70-200 f2.8

Comment

Bij Selexion zijn er misschien ook nog leverbaar, en je kan hier ook eens informeren : http://www.sdcard.be/Nederlands/stor...roduct=8983662
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Comment

In nederland lag hij zelfs bij de Media markt in de aanbieding
                En hier (is een betere winkel)

Comment

Mediamarkt Roeselare (West - Vlaanderen, België) heeft ook nog veel van deze toestellen Nikon D80. Prijs is 999 eur incl. 18/105 lens
                  Last edited by NVG; 12 januari 2009, 10:16. Reden: prijs aangevuld

Comment

Carefour in Burcht nabij Antwerpen staan ze in promotie!!!

grtz Dirk
                    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Bij Topfoto in Düren.

Comment

Bartok in Hasselt en Carrefour in Genk.
                        Nikon D800E / D700 / D3200 / OLY PEN en allerhande lenzen

Comment

Working...
                        X