Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke moet ik kiezen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke moet ik kiezen

hallo allemaal

jullie weten vast nog wel dat ik in m,n 1e discussie een vraag had welke camera ik zou gaan kiezen.
    dit weet ik al

merk Nikon
    type D60/D80
    prijs hangt af van het merk

misschien kunnen jullie m,n keuze vermakkelen door argumenten te geven waardoor ik 1 van deze types ga kiezen

MVG cheetha

Re: Welke moet ik kiezen

Als jij ons zegt wat je budget is en waarvoor je de camera zou gebruiken, kunnen we wel wat raad geven.

Ga ook eens naar de winkel, neem een paar toestellen vast, dan zal je ook zien welk toestel je het beste ligt (zowel in de hand als bediening), dit is ook zeer belangrijk.

Daarna kan je ook eventueel op het forum bij aangeboden kijken. Er zijn geregeld mensen die hun toestel upgraden en voor een mooi prijsje hun 'oud' toestel wegdoen.
    Nikon D80 (18-200mm, 50mm f1.8, Vivitar 105mm f2.5) + SB800

Comment

Re: Welke moet ik kiezen

Oorspronkelijk geplaatst door cheetha Bekijk bericht

merk Nikon
      type D60/D80
      prijs hangt af van het merk

misschien kunnen jullie m,n keuze vermakkelen door argumenten te geven waardoor ik 1 van deze types ga kiezen

MVG cheetha
      Het verschil zit hoofdzakelijk in de vraag of je lenzen wilt gebruiken zonder afs motor.

Voor de rest vind ik de vraag zo vaag/onduidelijk gesteld dat ik er niks van kan maken, ik ken namelijk wel een D60 van Canon maar die lijkt me niet echt in beeld als het merk Nikon moet zijn. Ik begrijp dus niets van de opmerking dat de prijs van het merk af zou hangen.
      Er zijn al heel wat topics aan het doorzeuren geweest over het gebruik van het Engels, maar met dit Nederlands kan ik toch ook erg weinig en ik heb voor allebei gestudeerd hoor!
      Sony en Olympus
      Fotoseries

Comment

Working...
      X