Ach, was helemaal mijn bedoeling niet reclame te maken vermomd, waarom zou ik ook
En dat meen ik. Leek me beter als buitenstaander alles te volgen. Dus Pol, bij deze mijn excuses voor het misverstand. En als ik jullie allemaal hoor, is niet één van jullie klant bij Photohall, dus waarom dan reclame maken. Nee, ik geef gewoon mijn opinie zoals ik ze zie en wil maar duidelijk maken dat wij met onze handen gebonden zijn aan de reglementen van onze werkgever. Velen zien verkopers als verantwoordelijke aan voor alels wat er fout gaat. Nu moet ik toegeven dat in dit forum vooral Photohall en niet de personen zelf geviseerd worden, wat idd. op realiteit lijkt.
En uiteraard vind ook ik een maand wachten enrom lang voor (laten we eerlijk zijn) 4 batterijkes. Maar dit is een uitzondering door het probleem van die referenties. Het is er één teveel, maar de uitzonderingen bevestigen de regel

En uiteraard vind ook ik een maand wachten enrom lang voor (laten we eerlijk zijn) 4 batterijkes. Maar dit is een uitzondering door het probleem van die referenties. Het is er één teveel, maar de uitzonderingen bevestigen de regel

Comment