Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onderwater fotografie.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Onderwater fotografie.

Heeft er iemand ervaring met onderwater fotografie ? Is het de moeite waard om te investeren in een dure onderwaterbehuizing of kan ik beter een wegwerptoestel kopen en de foto's nadien scannen ? Hoe zit het trouwens met belichting, sluitertijden en flitsen onder water ?

Heeft er iemand voorbeeldfoto's die met een digitale camera onder water genomen zijn ?

Mijn zoon heeft het met zo'n wegwerp geprobeerd, lek dus.
    Kun je hem gelijk weggooien, maar ja er staat ook wegwerp op he .

Groeten Omega
    Canon S 30
    Groeten Omega.

www.digiwaart.nl

Comment

Ik heb 20 jaar ervaring met onderwaterfotografie.
      Mijn mening is wanneer je kantduiken doet zoals bv in Zeeland..een onderwaterhuis vlug beschadigd is, bij boorduiken is er geen probleem.
      Wanneer je zou opteren voor een onderwaterbehuizing..laat er dan een vochtsensor inbouwen..bij de minste vochtinsijpeling krijg je een scherp alarmsignaal. koop ook een aluminium of een andere metaallegering voor je onderwaterhuis. Plastieke zijn vlugger versleten. Hier in de search engine (kijk in het forum bovenaan) zijn er verschillende topics over onderwaterfotografie en materiaal.
      Begin ook pas te fotograferen wanneer je voldoende ervaring en openwaterduiken gedaan hebt..je bent soms je toestel vlugger kwijt onderwater dan je denkt.
      Als je vragen hebt over de techniek van onderwterfotografie..laat maar iets weten.

Beste groetjes Ronny

Comment

Bedankt voor de tips. Mogen we eens wat onderwater foto's zien aub ?

Comment

Hallo Raptor
          Mijn zoon fotografeert onderwater, dus ga eens op zijn website kijken.

Groetjes
          Angenita - Canon 50D - Canon Eos 350D + Sigma 17-70 + BG-E3 + Sigma 24 - 60 + Canon 50mm + Canon 70 - 300mm IS USM + 100mm Canon macro lens + een setje Soligor tussenringen
          http://www.ansvanvliet.nl/

Comment

Al mijn foto's zijn analoog..en in albums gekleefd.
            Ik nodig je wel uit om eens te komen kijken!!

Groetjes Ronny

Comment

Working...
            X