deze week foto's gaan maken met m'n 30d, en wat merk ik? Als ik hem op Off zet, blijft hij gewoon aan staan !! 
Mogelijke verklaringen die ik kan bedenken:
1) de camera heeft tijdens die 'vriesdagen' in mijn fototas in de koffer van de auto gelegen (dom, ik weet het
) , zou het kunnen zijn dat de vrieskou (tegen Sint-Niklaas, een -8°?) dit defect heeft veroorzaakt ?
2) Tijdens het nemen van foto's begon het zéér lichtjes te regenen/sneeuwen/ hagel (een soort van mix tussen deze 3) en zijn er enkele druppeltjes op de camera gekomen.
3) Iets anders ?
Welke verklaring zou het meest aannemelijk zijn ?
(Vind het eerlijk gezegd wel maf dat zo'n camera niet tegen die dingetjes zou kunnen ...
)
Ik vermoed dat het beste wat ik nu kan doen is de camera bij Etbass binnen steken?

Mogelijke verklaringen die ik kan bedenken:
1) de camera heeft tijdens die 'vriesdagen' in mijn fototas in de koffer van de auto gelegen (dom, ik weet het

2) Tijdens het nemen van foto's begon het zéér lichtjes te regenen/sneeuwen/ hagel (een soort van mix tussen deze 3) en zijn er enkele druppeltjes op de camera gekomen.
3) Iets anders ?
Welke verklaring zou het meest aannemelijk zijn ?
(Vind het eerlijk gezegd wel maf dat zo'n camera niet tegen die dingetjes zou kunnen ...

Ik vermoed dat het beste wat ik nu kan doen is de camera bij Etbass binnen steken?

Comment