Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe digitale camera kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nieuwe digitale camera kopen

Momenteel heb ik een hp photosmart e337, echt geen goed toestel
    Daarom zou ik graag een nieuwe digitale camera kopen, maar ik weet niet welke.
    Fotografie lijkt me wel interessant, maar ik weet niet of het echt wel iets voor me is. Toch wil ik niet direct een spiegelreflex aanschaffen, want dat is nogal duur en als het me toch niet zo bevalt heb ik een hoop geld verspilt. Ik dacht eerder aan een compact/bridge (ik weet eigenlijk niet precies wat een bridge is, kan iemand mij dat uitleggen ) waarmee ik ook (gedeeltelijk) manueel kan werken. Het zou ook fijn zijn als ik er een beetje mee kan filmen met geluid.
    Ik heb nu een budget van ongeveer 200 euro en rond die prijs zou ik het ook graag houden.
    Kan iemand mij helpen?

Re: nieuwe digitale camera kopen

Ik zou je een toestelletje uit de Canon Powershot reeks aanraden. Compacte dingen waar je toch vrij veel manueel kan instellen. Ik heb zelf twee modellen gehad uit die reeks en ik kan er alleen maar positieve dingen over zeggen Heel goeie prijs-kwaliteitverhouding! Ze zijn soms iets lomper en minder mooi vormgegeven dan die kleurige minidingetjes van andere merken, maar de prijs is er ook naar

Rond de 200 euro heb je bijvoorbeeld:
    Canon Powershot A2000 IS
    Canon Powershot SX110 IS (die is wel al aan de grote kant)
    Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Re: nieuwe digitale camera kopen

Ik ben laatst ook uitgekomen bij Fujifilm FinePix S1000fd, S8000fd en S81000fd en Kodak Easyshare Z812. Kent iemand hier iets van en zou dit een goed idee zijn?

Comment

Working...
      X