Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fuji S3?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• fuji S3?

Mijn S2 heeft zen beste tijd gehad.
    De batterijen zijn nog goed, maar toch geeft hij al snel (na enkele foto's) aan dat de batterijen (AA) leeg zijn. Als ik dan de kleine batterijtje erbij steek, doet hij dit niet meer, maar die kleine batterijtje kosten ongeveer 12 euro per set, zijn oplaadbaar bijna niet te krijgen (enkel internetschop).

Nu ben ik aan het denken om een S3 te kopen als vervanger.
    voordelen:
    - batterygrip
    - geen 3V batterijtjes meer

nadelen: een hogere eenmalige kost

budget: 100-150 euro (de S5 kost nog maar 650 blijkbaar, dus dat lijkt mij wel haalbaar)
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Re: fuji S3?

sorry, maar 300 euro lijkt me een betere 2de handsprijs..
    Photography helps people to see
    -Berenice Abbott-
    BD1050BE

Comment

2de hands 300 euro terwijl de opvolger nog 650 nieuw kost?
      damn, dan ga ik mss toch maar die S5 kopen

**=ol

Comment

Met een S5 kun je niet veel missen eigenlijk. Alleen opletten, die werkt niet met de Nikon batterijen maar met Fuji's, kosten 50 euro per stuk denk ik. Ik heb op Soirée Bourrée 750 foto's uit 1 batterij gehaald maar naar het schijnt ben ik wel een uitzondering, er zijn blijkbaar niet zoveel mensen die er meer dan 500 uit krijgen zonder te herladen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
          2de hands 300 euro terwijl de opvolger nog 650 nieuw kost?
          damn, dan ga ik mss toch maar die S5 kopen

denk dat dat idd een beter idee is.....
          http://www.jvs-photography.be/

Comment

probleem is dat ik het geld mis

**=ol

Comment

Zoek dan eens als tussenoplossing op ebay naar S2 battery grip. Dan kun je tenminste al AA batterijtjes gebruiken. Ik gebruik zo'n ding op men F80.

Comment

of je koopt em in engeland vr nog geen 500 euro!

-Berenice Abbott-
                BD1050BE

Comment

of zelfs voor 425 euro...

Comment

ik bedoel 445 eurootjes, hij kost 425 GBP

Comment

wie durft er dan 300 vragen voor een S3?
                      das de prijs voor een 2de hands S5 waar nog garantie opzit

**=ol

Comment

Tyrr, ik denk dat je het niet goed snapt. De vraag is: wie doet nu een S3 weg als hij er nog niet eens 300 euro voor krijgt. Dan kun je hem zowel in de kast laten liggen voor als je nieuwere body eens in herstelling moet en je zit anders een maand zonder, want als je een maand zonder zit zul je wel vloeken dat je hem hebt weggedaan voor 150 euro.

Comment

Ik denk dat niemand een Fuji S3 zal wegdoen voor 150€, maak je daar maar geen illusie over of het zou iemand moeten zijn die dringend, maar dan ook heel dringend geld nodig heeft, en dan nog, de camera is nog zeker 250 à 350€ waard. Succes met je zoektoch maar ik vrees er voor . . .
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jantjen Bekijk bericht
                            Tyrr, ik denk dat je het niet goed snapt. De vraag is: wie doet nu een S3 weg als hij er nog niet eens 300 euro voor krijgt. Dan kun je hem zowel in de kast laten liggen voor als je nieuwere body eens in herstelling moet en je zit anders een maand zonder, want als je een maand zonder zit zul je wel vloeken dat je hem hebt weggedaan voor 150 euro.
                            voila recht erop
                            ik heb mijn backup s3 onlangs verkocht voor 325 euro, ik wou een kleiner toestel om met de kids te gaan wandelen..
                            -Berenice Abbott-
                            BD1050BE

Comment

Je hebt een nieuwe S5 in Engeland voor rond de 450 euro, maar ik heb hier voor de S3 nog geen prijzen onder de 300 euro gezien.
                              100-150 euro lijkt me er toch voorlopig niet in zitten, ik zou voor die prijs zo'n goed toestel altijd als reserve houden.

Overigens kan het ook zijn dat je AA cellen gewoon "op zijn", heb je dat al getest? Een setje best wel goede nieuwe heb je voor een paar euro. Je moet sowieso we +2000mA oplaadbare gebruiken.
                              Een anders willen sommigen misschien hun overtollige 1-2-3 tjes naar je opsturen, ik heb er hier ook nog een paar waarvan ik de toestand niet weet (maar vast nog wel wat leven in).
                              Last edited by Spanjaart; 4 januari 2009, 17:33.
                              Sony en Olympus
                              Fotoseries

Comment

Working...
                              X