Hoi,
ik ben nieuw hier, dus ff kort voorstellen, ben 26 jaar en ben een kleine twee jaar geleden geinteresseerd geraakt in fotografie. Ben begonnen met een gewone digitale camera en uiteindelijk (nu een klein jaar geleden) ben ik overgestapt naar een zogenaamde 'bridge'camera de Fujifilm s5700. Ben hier in het algemeen tevreden over, maar toch mis ik iets. De kleuren zouden iets steviger mogen zijn, bij zonnig weer is dit niet echt een probleem, ma van zodra het bewolkt is begint dit tegen te vallen.
En ook probeer ik geregeld een wazige achtergrond te creëren, maar het diafragma
instellen schijnt maar beperkt te werken. Dus waarschijnlijk beschik ik nog niet over voldoende kennis van fotografie, maar denk ik dus dat ik ook een beetje te beperkt zit
qua cameramogelijkheden.
Dus ben ik nu zo een beetje aan het uitkijken naar een betaalbare vervanger,
mss zijn er hier bezitters van een van de modellen die mij aanspreken en kunnen
die mij mss wat echte info verschaffen qua kwaliteit en mogelijkheden.
-Nikon D40/D60 met kitlens (om te beginnen)
-Fujifilm S6500FD (is ook een bridge maar meer uitgebreid)
-Fujifilm S100FS (ook een bridge)
ik ben nieuw hier, dus ff kort voorstellen, ben 26 jaar en ben een kleine twee jaar geleden geinteresseerd geraakt in fotografie. Ben begonnen met een gewone digitale camera en uiteindelijk (nu een klein jaar geleden) ben ik overgestapt naar een zogenaamde 'bridge'camera de Fujifilm s5700. Ben hier in het algemeen tevreden over, maar toch mis ik iets. De kleuren zouden iets steviger mogen zijn, bij zonnig weer is dit niet echt een probleem, ma van zodra het bewolkt is begint dit tegen te vallen.
En ook probeer ik geregeld een wazige achtergrond te creëren, maar het diafragma
instellen schijnt maar beperkt te werken. Dus waarschijnlijk beschik ik nog niet over voldoende kennis van fotografie, maar denk ik dus dat ik ook een beetje te beperkt zit
qua cameramogelijkheden.
Dus ben ik nu zo een beetje aan het uitkijken naar een betaalbare vervanger,
mss zijn er hier bezitters van een van de modellen die mij aanspreken en kunnen
die mij mss wat echte info verschaffen qua kwaliteit en mogelijkheden.
-Nikon D40/D60 met kitlens (om te beginnen)
-Fujifilm S6500FD (is ook een bridge maar meer uitgebreid)
-Fujifilm S100FS (ook een bridge)
Comment