Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

solden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• solden

Is het gebruikelijk dat er tijdens de soldenperiode ook kortingen zijn op camera's en andere electronica?of is dit enkel voor kleding van toepassing.
    Zo ja. Geef konijnenberg korting tijdens de soldenperiode?
    greetzz bart

Re: solden

Oorspronkelijk geplaatst door Bart 147 Bekijk bericht
    1. Is het gebruikelijk dat er tijdens de soldenperiode ook kortingen zijn op camera's en andere electronica?of is dit enkel voor kleding van toepassing.

2. Zo ja. Geef konijnenberg korting tijdens de soldenperiode?
    1. Ja, op de oudere types, maar dan meestal niet in de fotospeciaalzaken.
    2. Neen, nooit... zelfs niet al koop je er voor €5.000 aan spullen. Je moet zelfs nog bijbetalen voor betaling via de Visa-kaart.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Neen, nooit... zelfs niet al koop je er voor €5.000 aan spullen. Je moet zelfs nog bijbetalen voor betaling via de Visa-kaart.
      Dat is duidelijk en beknopt.
      Bedankt: ik zou me voor de kop kunnen slaan moest ik nu ee d90 kopen en volgende week zien dat de prijs x aantal euro's gezakt is door de solden.
      Zakken doet ie zowieso steeds maar dan gaat het maar om een paar euro's.

thx bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart 147 Bekijk bericht
        Is het gebruikelijk dat er tijdens de soldenperiode ook kortingen zijn op camera's en andere electronica?of is dit enkel voor kleding van toepassing.
        Zo ja. Geef konijnenberg korting tijdens de soldenperiode?
        greetzz bart
        heb ze een mailtje gestuurd met de vraag of er solden op komst zijn bij "konijn".
        hopelijk krijg ik antwoord !

heb daar altijd al mijn materiaal besteld , mss nu ook mijn canon 50D
        DE site

Comment

tja, ik heb een dik jaar geleden de Fuji S5 pro nog gekocht aan 1700€, nu koop je deze nieuw voor 667€ . . . weinig tegen te doen . . . het goedkoopste ben je altijd af met net niet het laatste nieuwe aan te schaffen
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
          X