Sedert anderhalf jaar maak ik mijn foto's met een Ixus 850IS en dit tot grote tevredenheid. Nu ik echter onlangs opa geworden ben en elke gelegenheid te baat neem om foto's te maken van die kleine schat, voldoet mijn Ixus niet meer. Maak graag foto's van kortbij en wil niet telkens de flits gebruiken, waardoor ik veel last heb van ruis, met flits zijn ze dan meestal overbelicht.
Ben niet genoeg met fotografie bezig om nu al een SLR aan te schaffen. Na heel veel gelezen te hebben op dit forum en andere was ik zinnens om een Panasonic DMC-FZ28 aan te schaffen. Nu geeft men me echter de raad om een Panasonic DMC-LX3 te nemen .
Heb beide toestellen side by side op dpreview bekeken maar mijn kennis is te pover om hieruit conclusies te trekken.
Graag wat hulp om de knoop te kunnen doorhakken !!
Ben niet genoeg met fotografie bezig om nu al een SLR aan te schaffen. Na heel veel gelezen te hebben op dit forum en andere was ik zinnens om een Panasonic DMC-FZ28 aan te schaffen. Nu geeft men me echter de raad om een Panasonic DMC-LX3 te nemen .
Heb beide toestellen side by side op dpreview bekeken maar mijn kennis is te pover om hieruit conclusies te trekken.
Graag wat hulp om de knoop te kunnen doorhakken !!
Comment