Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D-60

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon D-60

Beste,

Ik heb mij als nieuwkomer een Nikon D-60 met een 18-55VR + 55-200VR lens gekocht.
    Ik heb mij het boek van easy computing aangeschaft. Ik heb nu nog maar enkele clicks gemaakt. Zijn er accesoires die ik me moet kopen??

Re: Nikon D-60

Oorspronkelijk geplaatst door koenmotte Bekijk bericht
    Beste,

Ik heb mij als nieuwkomer een Nikon D-60 met een 18-55VR + 55-200VR lens gekocht.
    Ik heb mij het boek van easy computing aangeschaft. Ik heb nu nog maar enkele clicks gemaakt. Zijn er accesoires die ik me moet kopen??
    Hoeveel geld heb je nog over en wat wil je gaan fotograferen ?

Een fototas die ruim genoeg is om je toestel, lenzen en alle accessoires die je gaat kopen in te steken, kan heel handig zijn.

Comment

als je langere sluitertijden wenst te gebruiken (nachtfotografie of bij minder weersomstandigheden) is een statief een goede inverstering (reken hier zeker een bedrag van 200 à 300 euro, voor jaren plezier)

polarisatie filter is ook een handigheidje, haald storende reflecties weg van water enzo en geeft een betere kleurweergave. 1 gaat voor u 2 huidige lenzen (beiden 52mm)
      zelf heb ik voor de mijnen 40euro betaald

een fototas is altijd handig
      nikon stuff

Comment

Vriendelijk bedankt , een handige tas, daar zal ik eens achter zoeken.
        Vriendelijk bedankt

Comment

En een externe flitser, zowat 't beste "accesoire" dat ik mezelf voor mijn Nikon gekocht heb!
          Flickr

Comment

Working...
          X