Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heb hem, de 50D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Heb hem, de 50D

Ondanks de negatieve kritieken toch mijn koppige kop doorgedreven en de 50D gekocht i.c.m. met de 18-200 kitlens.

Na 2 dagen kerstdineetjes te fotograferen begin ik de pak wat te krijgen :-)
    De lens is niet echt super maar dat wist ik op voorhand, tijdens de wandeling overmorgen in de ardennen gaat ze echter wel super van pas komen.
    In Januari ga ik me alleszins toch aan 35mm, een 50mm en een 85mm lichtsterke lens aanschaffen.

Eerst wat prutsen, studeren en oefenen met het ding in de hoop een betere fotograaf te worden.

Als er iemand me alvast wat instellingstips kan geven om spelende, sportende kinderen te fotograferen, zowel in- als outdoor zijn deze alvast welkom.

greetz

Re: Heb hem, de 50D

Sluitertijd 1/125 of sneller, autofocus op AI, diafragma niet te wijd open, iso hoog genoeg om de sluitertijden te bekomen en veel oefenen.

Je lens is wel niet supersnel, heb ik gehoord, dus is de AF misschien niet snel genoeg, maar daar pas je je wel aan aan door een geschikt moment te kiezen om te fotograferen...
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

Proficiat met je aankoop. De enige tips die ik voor je heb is: proberen, oefenen en nog
      meer proberen en dit met dezelfde koppigheid als dat je voor deze cam hebt gekozen. Nog
      veel, heel veel plezier ermee.

Comment

Heel veel plezier en succes met je nieuwe aanwinst!!

Comment

Working...
        X