Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke Camera?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke Camera?

Hoi
    Wil me een camera aanschaffen ... maar weet begot niet welke en ken er helemaal niks van.
    Heb 2 hondjes en zit daardoor op een forum waar sommige zo een geweldige mooie foto's plaatsen van hun hondjes zo mooi dichtbij
    Dus ik ben op zoek naar een camere die mooie close-up foto's maakt ,met een niet te al te moeilijke bediening en niet al te groot mag maar liever niet te groot ...
    Men budget is plus minus 500 Euro .
    Groetjes HarleyWitch
    Last edited by Franciskine; 17 december 2008, 20:27.

Re: Welke amera

tja das een moeilijke vraag, maar waarom vraag je het niet op dat hondenforum, waarmee en vooral hoe ze die mooie opnamen hebben gemaakt.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Re: Welke amera

Zoek even op een BRIDGE toestel in dit onderdeel.
      Kan je geen beter starter camera aanraden dan een bridge zoals de Fuji FS100 of de Panasonic ?? 28 enz...
      Is niet te groot en ook niet klein te nomen

Andezrs eens de tweedehands markt bekijken voor een DSLR met een gepaste lens
      Zelfs nieuw heb je al een DSLR met een standaard kitlens voor het bedrag dat ge voorsteld
      Lezen veel lezen hier en naderhand de toestellen eens vergelijken in de winkels of/en desnoods ter hand nemen
      Om zelf te ervaren wat goed in de hand ligt

Comment

Re: Welke Camera?

Oorspronkelijk geplaatst door HarleyWitch Bekijk bericht
        Hoi
        Wil me een camera aanschaffen ... maar weet begot niet welke en ken er helemaal niks van.
        Heb 2 hondjes en zit daardoor op een forum waar sommige zo een geweldige mooie foto's plaatsen van hun hondjes zo mooi dichtbij
        Dus ik ben op zoek naar een camere die mooie close-up foto's maakt ,met een niet te al te moeilijke bediening en niet al te groot mag maar liever niet te groot ...
        Men budget is plus minus 500 Euro .
        Groetjes HarleyWitch
        Dat kan elke compactCamera
        Last edited by Keeskanon; 17 december 2008, 21:45.

Comment

[QUOTE=Telekees;2085992]Dat kan elke compactCamera[/QUOT
          De mijne toch niet hoor ...is nooit zuiver

heb ik gevraagd op het forum de een sprak over een canon 450 D en de ander over een NIKON 40 D Maar vind ze nogal groot om overal mee naar toe te nemen

Groetjes Monique

Comment

Hey !
            Idd misschien als het echt is voor het gemak dat je overal en altijd foto's kan nemen , best idd een bridge of een goed compactje.
            De canon sx1 bv is al veel over gespraat als mooi alternatief ...tuurlijk in compacts kan je veel kanten uit
            Vooral veel rondzien, tracht er eens enkelen in de shop vast te nemen of zelfs eens te proberen etc..laat zien dat je waar wilt voor je geld!
            Veel plezier met je zoektocht en laat die foto'kes maar snel komen heh!

Mvg
            Canon EOS 450D (15/12/08)
            Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
            Statief : Velbon Sherpa 450R

Comment

Hoi
              Ik ga een keuze maken tussen de Canon EOS 1000D - G9 - PouwerShot SX1
              Of de Panasonic FZ28
              De welke zou ik het best nemen voor een beginnend iemand mooie zuivere beelden met mooie kleuren trek veel foto's van men hondjes dus die zitten niet vaak stil en wil de spreekende oogjes op foto zien en niet van die glazende of lichtgevende oogjes...
              Ale kenners onder jullie help me bij mijn keuze
              Groetjes Monique

Comment

Mag iedereen zijn zegje doen zoveel als iedereen wil, maar na een paar ervaringen met
                bridge toestellen zou ik resoluut gaan voor de Canon 1000D...

Comment

Hoi
                  Heb men keuze gemaakt en ben voor de Canon G9 gegaan
                  Vond deze de meest handige niet te groot en de winkelier heeft me er van overtuigd dat het echt wel een goede aankoop was...
                  En nu maar proberen
                  Hier enkele foto's (MOET NOG LEREN HE)
                  Deze zijn getrokken op auto. van al die instellingen ken ik niks van af is Chinees voor mij Hahahaha.
                  Ga een cursus of zo volgen want ben dan iemand als ik iets heb moet ik er ook mee kunnen werken... Of zou ik het op men eentje kunnen leren met boek ofzo Hier wat foto's

En wat vinden jullie er van de eerste vind ik echt wel mooi
                  2 de..; rockertje links zit er maar wazzig bij he

Comment

hey ! die eerste is ferm goed gelukt man, zeker voor een van je eerste!
                    die oogjes...kostelijk! Mooi koppeltje ook !
                    Misschien een leuke aanrader als je pc het goed aankan..you tube ! of andere videosites... staan dikwijls complete tutorials op, soms wel wat zoeken.
                    Soms vergt het wel wat inzet om je tijd te nemen met het doorlezen, bekijken etc van fora's , tutorials etc , maar eerlijkgezegd ..je hebt de beste tool al in handen! internet!
                    Als ik u zeg dat ik : html , php , flashtools , illustrator , photoshop , 3dmax , zmodeler , complete gamephysica , netwerk-kennis , autotechnieken , carcleaning , guitaar en muziek , alles van mijn snowboards/fietsen/auto/vespa etc en nu ook de camera(basis) ..geleerd heb op het internet over een 'kleine' 12j verspreid...maar het kost tijd , moeite en soms zelfs verveling om het toch maar zelf te doen.
                    Lessen moet je ook je tijd voor nemen , kost je verplaatsing , leerproces op snelheid vd cursus , inschrijving kost geld ..soms kan je niet op afgesproken data etcetc ...
                    Tuurlijk heb ik niet alles puur op het internet geleerd heh..alles komt met vallen en opstaan dus praktijk is de beste leerschool!

ps: en dat voor iemand zonder diploma..ons moeder moest het eens weten , denk dat ik een schop onder .... !

Is maar een tip hoor , maar het is wel degelijk mogelijk met wat karakter en ik vind het de leukste manier
                    Alleszins veel klikgenot en welkom op het forum heh!

Mvg
                    Last edited by looneycooney; 26 december 2008, 20:31.
                    Canon EOS 450D (15/12/08)
                    Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
                    Statief : Velbon Sherpa 450R

Comment

Working...
                    X