Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

helemaal NIET tevreden CANON 450D kijk maar

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: helemaal NIET tevreden CANON 450D kijk maar

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
    Kinderen mogen voor mij geholpen worden, geen probleem. Alleen jou manier van schrijven zet mij er toe aan op mijn manier te reageren.
    Nog 'n snottebel die denkt te kunnen beslissen waar anderen weg moeten blijven of naar toe mogen. Troost je "gastje", je bent niet de enige van dit soort. En laat vooral lang genoeg die "je" in je nickname aub.
    ik stel voor dat U zich niet meer uitschrijft op deze topic, want ik maak hier geen woorden meer aan vuil. je wilt me niet helpen? = daag.

Comment

topic gesloten, genoeg bijgeleerd en nu begin ik te studeren, bedankt allen

Comment

laat aub niet na je vorderingen te posten hé.

mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

jonge jonge.

ik weet niet wat ik nu het meest voel voor de de ouders van dat ettertje: medelijden of boosheid.
          erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

En de toon is maar weer es gezet... Geweldig, maar niet heus...afgezien van de schitterende foto´s die hier de revue passeren,(en waar ik iedere keer weer met volle teugen van geniet EN bijleer) en gelukkig in de meeste gevallen de respectvolle toon, begint het hier op BD, wat sommige topics betreft dan toch, behoorlijk irritant te worden..

Veel egotripperij, volledig misplaatste merkenvoorkeur (en afgezeik), pixelgepeep, respectloos gedrag, veel would-be-anton corbijns hier ook ...geboren met een dslr om hun nek... kortom, een mooie dwarsdoorsnede van de maatschappij, waarvoor hulde!

Ik wens iedereen een rustige en liefdevolle kerst toe, en hopelijk een wat gezelliger nieuwjaar, als hoe het op dit moment er hier op BD aan toe gaat..

Ik heb hier veel geleerd, veel gelezen, en genoten, puur omdat dit mijn hobby is en ik er veel plezier aan heb, maar voorlopig ga ik me alleen nog maar beperken tot de fotohoek, lijkt me voor mijzelf ook wat leutiger om te doen...de rest kan me voorlopig ff gestolen worden...Groen bolletje zal er voorlopig nog niet bij komen te staan, en dan met name door dit doort onzin-discussies die weinig tot niets met fotografie te maken hebben... Ga niet betalen om wat over en weer gescheld te moeten aanzien, jammer, jammer...maar ik doe gewoon lekker mijn eigen ding voort...

Groetjes, Alex..

Comment

Ik heb de indruk dat we hier te maken hebben met een "ongeleid projectiel".
              Uit deze discussie en ook uit alle vorige die door dit forumlid gestart zijn (check maar na) leid ik (sic) af dat we te maken hebben met een zeer jong kind waarbij ouderlijke controle afwezig is.
              En verder trek ik me vriendelijk terug in stilzwijgen...
              Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
              Oók wandelen met GPS?

Comment

jaag de jeugd eens niet weg, we zijn zelf allemaal jong geweest. Hij leert het nog wel
                I will harness all available light with super-fast aperture lenses

Comment

Mocht ik in m'n jeugjaren zo'n praat verkopen en m'n vader kwam dat te weten dat was de kans groot dat we nog "nen gezonden draai om de oren" er bij kregen , een gokje : een verwend nest mijn gedacht... misschien kan ie effen vragen aan mamaatje of ie geen 1D mag hebben, dan is ie ineens van die groene auto stand af

En ja, BD doet hier bitter weinig aan, ik maak me dezelfde bedenking als Hans eigenlijk, waarom moeten we daarvoor nog betalen
                  1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
                    topic gesloten, genoeg bijgeleerd en nu begin ik te studeren, bedankt allen

Bij deze sluit ik het topic op vraag van Cedric.
                    Hij heeft de boodschap begrepen en verdere (zinloze) reacties zijn dan ook niet meer nodig.

@RDB: Ik vraag me af wat BD kan/moet doen. Misschien kan je constructieve kritiek doorgeven via PM aan de forumleiding.
                    Last edited by Ticor; 26 december 2008, 15:38.
                    Mvg Tim

Comment

Working...
                    X