Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsverlaging Presto Print of Fuji Print

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Hallo allemaal,
    Ik wilde jullie niet onthouden dat op dit moment Media Markt in Amsterdam voor 10x15 digitale prints 0,09 Euro vraagt en de startkosten bedragen 1,99 Euro. Ik weet niet wat de kwaliteit is.
    Groet,
    Edward
    Olympus four thirds en Panasonic micro four thirds

Comment

Nadatik het mailtje van Fujicolor ontving wilde ik meteen terugmailen dat ze beter zouden zorgen voor een kwaliteitsverbetering want die kwaliteit van de prints is erbarmelijk .
      Doe veel modellenfotos en alle portretten enzomeer worden keihard afgedrrukt bij Fuji , als je iets terugstuurt is het altijd de schuld van de klant .... sorry maar niet meer bij mij !

Comment

Originally posted by christian
        Moeilijke vraag, wat afdruk kwaliteit betreft zie ik weinig verschil tussen de twee (Colormailer en Pixum), de kleuren zijn bij beiden goed...
        Dit vind ik dus zo vreemd als wat. Mijn foto's kwamen van bij Colormailer steeds terug met een gele zweem, vooral de flashfoto's. Ik kon ook duidelijk sporen van verscherping zien, alhoewel ze mij telkens verzekerden dat ze dat niet deden. Mijn pixum afdrukken zijn net zoals ik de foto's op het scherm zie, behalve dat ze misschien een tikkeltje minder contrast hebben, en er zijn geen sporen van eventuele verscherping bij het afdrukken te zien.

Ik had aan Colormailer twee voorbeelden gestuurd met een originele foto en een ingescande afdruk van hen. De verschillen waren vrij duidelijk. Ik had ook voorgesteld om te helpen zoeken naar een oplossing of toch tenminste de oorzaak van het probleem. Ook nadat ik er expliciet opnieuw naar had gevraagd, hebben ze niet gereageerd en zijn ze niet op mijn voorstel ingegaan. Misschien was ik een alleenstaand geval...
        Pieter
        --
        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

Comment

Working...
        X