Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photohall, ja als het echt moet...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Jawel solden bij Photohall, die Minolta S304 is in prijs gezakt van 700 naar 520 euro, geweldig. (hoeveel % is dat wel niet).
    Als hij binnen de maand aan 150 euro staat kom ik hem kopen voor mijn petekind
    Die 520 euro dat is toch nog echt dieverij

Sorry Benjamin er is hierbij niets persoonlijks tegen U bedoeld, maar er zullen toch veel onwetende klanten in die val lopen en dat vind ik een groot onrecht en dit of ander onrecht moet uitgebracht worden.

Comment

Originally posted by mila
      Jawel solden bij Photohall, die Minolta S304 is in prijs gezakt van 700 naar 520 euro, geweldig. (hoeveel % is dat wel niet).
      Als hij binnen de maand aan 150 euro staat kom ik hem kopen voor mijn petekind
      Die 520 euro dat is toch nog echt dieverij

shtt, vorige week eens prijs gevraagd van een D100 en 10D. respectievelijk (hou je vast) €2899 en €2399. Daarvoor neem ik met plezier de trein naar Duitsland of Luxemburg. Zelfs met op en af naar Amerika zou met taxen en al nog goedkoper zijn denk ik
      mvg,
      Dieter

Comment

Mensen, maak jullie geen zorgen, niet van dit alles neem ik persoonlijk. Ik ben ook maar bediende voor die firma hé. Maar zoals die 304 is al een betrekkelijk oud toestel en natuurlijk voor een 3 mio is de prijs wat hoog. Dat weet ik ook wel. Maar dat is nu net zo'n toestel dat de firma x-aantal tijd terug aankocht, nu nog met enkele (vel ga je er niet meer vinden in de firma) zit en ja ... De prijs dan bepalen. Dat doen ze van bovenaf allemaal hé.

Comment

Originally posted by dieter_vh
          shtt, vorige week eens prijs gevraagd van een D100 en 10D. respectievelijk (hou je vast) €2899 en €2399.
          Dieter dit zijn de richtprijzen opgegeven door de fabrikanten en Photohall houdt zicht daaraan. Een werknemer heeft daar niet de bevoegdheid om een 'speciale' prijs te maken, iets wat iedere fotograaf (zowel grote bvba als de kleine zelfstandige) wel doet.
          :: http://www.dpix.be ::

Comment

Working...
          X